اظهارات مسئول فلسطینی درباره احکام ظالمانه عربستان علیه بازداشت شدگان فلسطینی

اظهارات مسئول فلسطینی درباره احکام ظالمانه عربستان علیه بازداشت شدگان فلسطینی
سه شنبه 19 مرداد 1400 - 21:23

مسئول دفتر رسانه ای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین گفت: درک این احکام ناعادلانه و شرم آور ، که صراحتا اقدامی بی سابقه و خطرناک در تاریخ مبارزات فلسطین به شمار می آید، امکان پذیر نیست.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"احمد خریس" در گفتگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد که این اقدام در واقع مقاومت و مبارزات فلسطینیان را تروریسم توصیف می کند و این همان چیزی است که رژیم صهیونیستی و امریکا همواره برای آن تلاش می کردند.

وی با بیان اینکه صدور این احکام شرم آور توسط عربستان علیه فلسطینیان و موضع این کشور در قبال مساله فلسطین را نمی توان درک کرد، اظهار داشت: به نظر می رسد که تمام کسانی که از مقاومت حمایت می کنند از سوی آمریکایی ها مورد اتهام قرار می گیرند.

این مسئول فلسطینی از تشکیلات خودگردان خواست تا برای آزادی بازداشت شدگان در زندان های سعودی، عربستان را تحت فشار قرار دهد.

احمد خریس تصریح کرد: احکام عربستان همزمان با حضور رهبران مقاومت در مراسم تحلیف رییس جمهور ایران، در واقع برای مجازات حماس به سبب عدم قطع رابطه با ایران است.

وی از انصارالله یمن و ابتکار آنها برای آزادی اسرای ائتلاف متجاوز در مقابل آزادی اسیران مقاومت فلسطین بسیار تشکر و قدردانی کرد.

پربیننده ترین خبرها