آمریکایی‌ها دست داشتن ایران در حمله به امارات را رد می کنند؛ مزدوران آمریکا نه!

آمریکایی‌ها دست داشتن ایران در حمله به امارات را رد می کنند؛ مزدوران آمریکا نه!
سه شنبه 28 دی 1400 - 20:40

"یک مسئول آمریکایی در روزنامه آمریکایی "وال استریت ژورنال" ارتباط میان ایران با حمله دیروز به فرودگاه های ابوظبی و دبی را رد کرد."

العالم - لبنان

«دکتر نزیه منصور» نماینده سابق پارلمان لبنان در یادداشتی با اشاره به این موضوع که یک مسئول آمریکایی ارتباط میان ایران با حمله دیروز به فرودگاه های ابوظبی و دبی را رد کرده، آورده است: «گروه های وابسته به آمریکا و حکام خلیج فارس در لبنان، از لانه خود بیرون آمده تا کینه خود را نشان دهند و فرمانبری خود از حکام خلیج‌فارس را اعلام کنند و ایران را به دست داشتن در این حمله متهم کنند و صنعاء را که طی هفت سال گذشته از سوی ائتلاف بین المللی به سرکردگی ریاض و ابوظبی هدف حمله قرار دارد، محکوم کنند.

این گروه ها پس از کشتار و ویرانی که همه جانداران و غیرجانداران را در یمن هدف قرار داده است، هیچ اقدامی نکردند و کاملا سکوت اختیار کردند و اکنون عواطف و احساسات آنها به جوش آمده و به محض شلیک چند موشک و حمله پهپادی، از خواب بیدار شدند و وجدانشان بیدار شد.

بنابراین، آمریکایی ها و حکام کشورهای حوزه خلیج فارس و کسانی که دنباله روی آنان هستند، درحال تجدید نظر در اقدامات تجاوزکارانه خود به یمن هستند و به دنبال راه فراری برای رهایی از باتلاق یمن می گردند!

اگر در کنار مردم مورد تجاوز نظامی قرار نمی گیرید، حداقل سکوت کنید نه برای مشتی درهم در پشت کاخ‌های سلاطین متجاوز جمع می شوید!

تاریخ به شما رحم نخواهد کرد ... در صورتیکه جنگ به نفع ارتش یمن و کمیته های مردمی به پایان برسد، چه خواهید کرد؟!»

پربیننده ترین خبرها