در گفت وگو با العالم؛

کارشناس امور روسیه: مذاکره روسیه و اوکراین بدون نتیجه خاصی پایان یافت/ هدف روسیه جلوگیری از پیشروی ناتو به طرف شرق اروپاست

کارشناس امور روسیه: مذاکره روسیه و اوکراین بدون نتیجه خاصی پایان یافت/ هدف روسیه جلوگیری از پیشروی ناتو به طرف شرق اروپاست
دوشنبه 9 اسفند 1400 - 18:27

حنا آدم کارشناس امور روسیه گفت: مذاکره میان روسیه و اوکراین بدون نتیجه خاصی در بلاروس پایان یافت.

العالم ـ اروپا

حنا آدم کارشناس امور روسیه در گفت وگو العالم با بیان این که مذاکره میان روسیه و اوکراین بدون دستیابی به نتیجه خاصی در بلاروس پایان یافت، خاطرنشان کرد که دور اول مذاکرات برای تبادل نظر و مواضع میان طرفین روسی و اوکراینی بود.

ادم گفت که وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که نیروهای حمایت راهبردی در آماده باش کامل هستند. اوکراینی ها تا الان نفهمیده اند که نمی توانند در برابر ارتش روسیه مقاومت کنند.

ادم افزود که هدف از عملیات روسیه ایستادن در برابر گسترش نظامی ناتو است.

وی گفت: زیربنای نیروهای اوکراین به خاطر ضربات دقیق سلاح های روسی نابود شده است.

کارشناس امور روسیه خاطرنشان کرد، مسکو معتقد است توافق با نظامیان اوکراینی آسان تر از توافق با هیات حاکم بر این کشور است. روسها هرگز وارد جنگ با مردم اوکراین نمی شوند بلکه خواستار حفظ آینده ملت های دو کشور هستند.

ادم گفت که موضوع اساسی برای روسها جلوگیری از پیشروی ناتو به طرف شرق اروپاست. با توجه به وقایع کنونی امکانی برای انضمام اوکراین به ناتو حتی در آینده نزدیک وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها