مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خلیج حیفا از ترس هشدارهای حزب الله

مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خلیج حیفا از ترس هشدارهای حزب الله
سه شنبه 22 شهريور 1401 - 10:49

در سایه ترس رژیم صهیونیستی از هشدارهای اخیر حزب الله لبنان، ارتش این رژیم از برگزاری مانوری نظامی از خلیج حیفا تا محدوده منطقه مرزی فلسطین اشغالی با لبنان خبر داد.

العالم_فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای ارتش اسرائیل مانوری نظامی را از صبح امروز سه شنبه در خلیج حیفا برگزار می کنند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: این مانور شامل حرکت فعال نیروهای امنیتی و یگان های دریایی است و آژیر سیستم های هشدار شنیده خواهد شد.

او افزود: این مانور یک روزه در منطقه مرزی (فلسطین اشغالی) با لبنان آغاز خواهد شد و برنامه ریزی برای آن در چارچوب برنامه آموزش ارتش اسرائیل برای سال 2022 است.

این سخنگو تصریح کرد: در جریان تمرین ها، حرکت فعال ارتش صورت خواهد گرفت و صدای انفجار در منطقه آموزشی شنیده خواهد شد.

مانور رژیم صهیونیستی در پی هشدارهای اخیر حزب الله لبنان به این رژیم و تاکید بر دفاع از حقوق، ثروت ها و منابع دریایی لبنان در مقابل هرگونه دست اندازی صهیونیستها صورت می گیرد.

در سایه ترس از هشدارهای حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی سیزدهم شهریورماه جاری نیز از برگزاری رزمایش در مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان یکشنبه شب تاکید کرد که موضع حزب الله نسبت به حقوق دریایی و نفت و گاز در آب‌های سرزمینی لبنان تغییر نمی‌کند و حزب‌الله بر دست‌یابی به این حقوق به صورت کامل و بدون کم و کاست اصرار می‌کند.

شیخ «نعیم قاسم» در خصوص ترسیم مرزهای دریایی لبنان با سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: ما منتظریم که این تصویر یک بار برای همیشه روشن شود.

وی تاکید کرد: ما برای هر ذره از خاک یا قطره‌ی آب از سرزمین، حقوق دریایی یا نفت لبنان با هر توجیهی که باشد کوتاه نخواهیم آمد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها