هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی: شمشیر قدس غلاف نخواهد شد

هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی: شمشیر قدس غلاف نخواهد شد
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 - 11:50

"گردان های قسام"، شاخه نظامی جنبش حماس همزمان با سالگرد عملیات "شمشیر قدس" و در آستانه " راهپیمایی پرچم" صهیونیست ها – که رژیم صهیونیستی در قدس سرگرم تدارک آن است - تصویرنوشته ای را با عبارت "شمشیر قدس هیچگاه غلاف نمی شود" در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

عملیات "شمشیر قدس" در 10 مه 2021 به دنبال تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی در قدس آغاز شد و 11 روز به طول انجامید و در این مدت مراکز مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفتند. در این عملیات برد موشک های مقاومت به تل آویو رسید.

با حملات موشکی پی در پی مقاومت به قدس اشغالی و تشدید واکنش مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی و هشدار گروه های مقاومت به این رژیم درباره برگزاری "تظاهرات پرچم"، پلیس رژیم اشغالگر به ناچار برای اولین بار این تظاهرات را در قدس اشغالی لغو کرد.

اقدام جنجالی «راهپیمایی پرچم» یا «رقص پرچم» در تقویم عبری برابر است با سالروز اشغال قدس شرقی به دست رژیم صهیونیستی. این رژیم در هفتم ژوئیه ۱۹۶۷ قدس شرقی را اشغال کرد و آن روز را «روز اورشلیم» (روز قدس) نامیده اما بر اساس تقویم عبری، این روز امسال برابر است با فردا (پنجشنبه / 28هشت اردیبهشت).

در سال 2022 نظامیان و پلیس رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی مقاومت به قدس، برای تخلیه شرکت کنندگان در تظاهرات پرچم در حالت آماده باش بودند.

روز سه شنبه نیز رسانه های رژیم اشغالگر از اعلام آماده باش کامل ارتش و نیروهای امنیتی این رژیم اندکی قبل از برگزاری تظاهرات پرچم که قرار است فردا (پنج شنبه) برگزار شود، از بیم حملات موشکی مقاومت خبر دادند.

رسانه های این رژیم همچنین از استقرار سامانه "گنبد آهنین " در منطقه قدس اشغالی خبر دادند.

این حوادث چند روز پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت بیش از 30 فلسطینی و مجروح شدن تعدادی دیگر و تخزیب منازل شهروندان و مواضع مقاومت در چند نقطه از غزه رخ داده است.

در 13 مه آتش بس بین مقاومت و رژیم صهیونیستی در غزه از ساعت 10 شنبه شب به وقت قدس به اجرا درآمد و مراسم جشن پیروزی در عملیات "انتقام آزادگان" برگزار شد.

رژیم صهیونیستی صبح روز سه شنبه (19 اردیبهشت 1402) به غزه حمله کرد و جنگنده های این رژیم چند منزل و آپارتمان مسکونی را در شمال، مرکز و جنوب غزه هدف قرار داده و تعدادی از شهروندان فلسطینی از جمله 6 تن از فرماندهان مقاومت را به شهادت رسانده و تعداد دیگری را مجروح کرد.

در پاسخ به این جنایت، اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطینی عملیاتی با عنوان "انتقام آزادگان " را آغاز کرد.

پربیننده ترین خبرها