گزارش العالم؛

شیوه جدید مقاومت فلسطین در به دام انداختن نظامیان اشغالگر در غزه

جمعه 11 اسفند 1402 - 22:44

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله گزارش داد که تحقیقات اسرائیلی درباره کمین مقاومت فلسطین در غزه علیه ارتش صهیونیستی شروع شده است.

العالمفلسطین

فارس صرفندی خبرنگار العالم در رام الله گفت: یک کارشناس نظامی اسرائیلی در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل تاکید کرد که مقاومت فلسطین روش جدیدی را طراحی کرده که همان نصب دوربین مداربسته در خانه های بمب گذاری شده است. مقاومت فلسطین ورود نظامیان اسرائیلی را از طریق این دوربین ها رصد میکنند و به محض ورود سربازان اسرائیلی، خانه را منفجر می کنند. از این رو امروز سخن بسیاری از شهرک نشینان و محافل صهیونیستی بر ضرورت انجام تحقیقات درباره تعداد سربازان و افسران اسرائیلی مجروح بر اثر عملیات مقاومت تاکید کردند.

وی خاطرنشان کرد که از دیگر موضوعاتی که رسانه‌های اسرائیلی به آن پرداختند، می توان به 70 اسیر اسرائیلی در غزه اشاره کرد که مقاومت تاکید می کند در نتیجه بمبارانهای اسرائیلی کشته شده اند، این امر در میان خانواده های اسرا جنجال بپا کرد.

خبرنگار العالم تصریح کرد: قرار است خانواده های اسرای اسرائیلی و بقیه شهرکنشینان فردا با برپایی تظاهرات در تل آویو و قدس و حیفا و دیگر مناطق اشغالی، مبادله اسرا و تحقق آتش بس را از حکومت تل آویو خواستار شوند.

رسانه های اسرائیلی امروز به طور گسترده به کمین مقاومت فلسطین علیه نظامیان اشغالگر در محله الزیتون در شرق غزه که به تخریب یک منزل بر سر نظامیان اشغالگر و کشته شدن 2 فرمانده صهیونیست و زخمی شدن 7 سرباز منجر شد، پرداختند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تعداد زیادی از خانه ها در غزه بمبگذاری شده است. نیروهای حماس در این خانه ها دوربین مداربسته نصب کرده اند تا به محض ورود نظامیان اسرائیلی، خانه را بر سر آنها منفجر کنند.

پربیننده ترین خبرها