رهبر انقلاب: ان‌شاء الله مردم بهترین را انتخاب کنند+ فیلم

جمعه 15 تير 1403 - 08:03

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز- جمعه- ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم "انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران" رأی خود را به صندوق انداختند.

العالم- ایران

حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از انداختن را خود به صندوق گفتند: بحمد الله روز خوبی است. روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور است یعنی انتخابات، شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است خدا کند که اینطور باشد و اگر اینطور باشد خرسندکننده است.

ایشان افزودند: ان شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله مردم قاعدتا باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند فردا ما ان شاءالله رئیس جمهورمان را داشته باشیم.

ایشان تاکید کردند: خداوند ان شاءلله ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار دهد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته؛ ۸ تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی: ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸رای به مرحله داوم راه یافتند.

پربیننده ترین خبرها