شیخ نعیم قاسم: شهرک نشینان صهیونیست تا قبل از توقف جنگ غزه به خانه هایشان بازنخواهند گشت/ با فایق آمدن برجنایت پیجرها قوی تر از قبل به میدان آمدیم

شیخ نعیم قاسم: شهرک نشینان صهیونیست تا قبل از توقف جنگ غزه به خانه هایشان بازنخواهند گشت/ با فایق آمدن برجنایت پیجرها قوی تر از قبل به میدان آمدیم
يکشنبه 1 مهر 1403 - 17:01

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی دارای بالاترین درجات توحش است که در عصر حاضر مشابه آن را ندیده ایم.

العالم ـ لبنان
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان عصر امروز (یکشنبه)‌ در مراسم تشییع پیکر دو تن از نیروهای حزب الله شهید ابراهیم عقیل و محمود یاسین حمد در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: شهید ابراهیم عقیل نیروی رضوان را در سال 2008 بنا نهاد و معاون جهادی دبیرکل حزب الله بود.

ابراهیم عقیل ملقب به «تحسین» فرمانده نظامی که در حمله هوایی روز جمعه (30 شهریور ماه ) رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید، فرمانده نیروهای ویژه حزب الله لبنان موسوم به یگان رضوان بود.

هدف دشمن کشتار 5 هزار لبنانی در انفجار تروریستی پیجرها بود

شیخ نعیم قاسم در مراسم تشییع این فرمانده بزرگ حزب الله اظهار داشت که دشمن صهیونیستی 3 جنایت جنگی دردناک را علیه ما مرتکب شده و این اوج وحشی‌گری است که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم.

وی گفت: دشمن صهیونیستی قصد کشتار 5000 نفر در انفجار پیجرها را داشت اما موفق به این کار نشد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: هدف دشمن از ترور فرماندهان یگان رضوان، تضعیف و فلج کردن مقاومت و توقف جبهه پشتیبانی از غزه بود اما مبارزان مقاومت این طرح را ناکام گذاشتند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که مجروحان جنایات دشمن صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به زودی به میادین جهاد بازخواهند گشت.

رژیم صهیونیستی در بالاترین درجات توحش است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی دارای بالاترین درجات توحش است که در عصر حاضر مشابه آن را ندیده ایم.

این عضو برجسته حزب الله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همه چیز را هدف قرار می دهد و این هدف قرار دادن فقط به مقاومت محدود نمی شود.

برجنایت انفجارهای تروریستی پیجرها فایق و قوی تر از قبل به میدان آمدیم

وی با بیان این که توانستیم بر جنایت انفجارهای تروریستی پیجرها (دستگاه اراتباطی) فائق آییم و قوی تر از قبل به میدان آمدیم، گفت: آمریکا سر تا پا در تجاوزات اسرائیلی غرق شده است. کسی دیگر حرف های آمریکا درباره حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را باور نمی کند.
شیخ نعیم قاسم در ادامه افزود: ما گروهی هستیم که عادت کرده ایم رزمندگانمان در میدان نبرد به شهادت می رسند اما در این نبرد دشمنان نیز درد خواهند کشید همانطور که ما درد کشیدیم.

وی گفت: صهیونیستها با اقداماتشان مقاومت را از فلسطین به اقصی نقاط جهان منتقل کردند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه با اشاره به جنایتگری رژیم صهیونیستی تاکید کرد که قوی تر از همیشه به میدان بازگشتیم و رویدادهای جنگ آن را ثابت خواهد نمود.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در جنگ غزه افزود: رژیم صهیونیستی نتوانست اهدافش را در فلسطین محقق و مقاومت را نابود و اسرایش را آزاد نماید.

وی خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد که اقتصاد شما نابود خواهد شد اما به اهداف خود نخواهید رسید.
بدون توقف جنگ غزه شهرک نشینان صهیونیست به خانه هایشان باز نخواهند گشت

این عضو برجسته حزب الله تاکیدکرد که مقاومت اسلامی در لبنان تا توقف جنگ غزه ادامه خواهد یافت و شهرک نشینان شمال فلسطین قبل از توقف جنگ غزه به خانه هایشان بازنخواهند گشت بلکه شمار بیشتری هم مجبور به فرار خواهند شد و تنها راه چاره توقف جنگ علیه غزه است.

برای هر سناریوی نظامی آماده ایم

شیخ نعیم قاسم افزود: ما خود را برای هرگونه احتمال و سناریوی نظامی آماده کرده‌ایم و همه شاهد نتایج آن خواهند بود.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان همچنین تصریح کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی هر چه باشد هرگز ما را نمی ترساند.

انجام 3 موج از حمله موقف موشکی به حیفا

وی گفت: ما شب گذشته (شنبه شب) 3 موج حمله موشکی را به منطقه حیفا انجام دادیم و این موشک‌ها به اهدافی نظامی اصابت کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما چگونگی پاسخ به جنایات دشمن را مشخص نمی‌کنیم و وارد مرحله جدیدی تحت عنوان "نبرد نامحدود" شده‌ایم.

شیخ قاسم اعلام کرد که ما با دشمن از جایی که گمان می‌کنند و از جایی که فکرش را هم نمی‌کنند، مبارزه می‌کنیم.

پربیننده ترین خبرها