لحظه به لحظه با ۳۲مین روز از حمله ارتش اشغالگر به لبنان؛ حمله به بیروت و هلاکت ۵ نظامی اسرائیلی

لحظه به لحظه با ۳۲مین روز از حمله ارتش اشغالگر به لبنان؛ حمله به بیروت و هلاکت ۵ نظامی اسرائیلی
جمعه 4 آبان 1403 - 08:41

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی برای سی و دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده خود علیه جنوب لبنان و دره بقاع ادامه داد.

العالم - لبنان

در حالی که منطقه جنوبی لبنان شاهد درگیری‌های مداوم در نزدیکی مرز مشترک جنوب لبنان با شمال اراضی اشغالی است حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر نتوانست هیچ روستایی را به طور کامل به اشغال خود در آورد.

از سوی دیگر، اعضای حزب الله در بیش از یک محور با ارتش اشغالگر مقابله و هر از چند گاهی اعلام می‌کنند که نظامیان اشغالگر و مواضع آنها در شهرک‌های نزدیک مرز هدف قرار گرفته‌اند.

مقاومت لبنان عملیات خود را به سمت مقرهای اسرائیلی افزایش و شهر تل‌آویو را هدف قرار داد. همچنین حزب الله با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای پیشرفته که برخی از آن‌ها برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گیرند، به مناطقی در اعماق اراضی فلسطین اشغالی حمله کرد.

هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل دیروز پنجشنبه اعلام کرد که احتمال "پایان دشوار" در درگیری با حزب الله لبنان وجود دارد.

همزمان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه قبل از بازگشت از خاک لبنان، از کشته شدن پنج نظامی خود و زخمی شدن شدید شش تن دیگر در نبردهای جنوب لبنان خبر داد و بلافاصله پس از عقب‌نشینی ارتش اشغالگر، مرگ پنجمین نظامی نیز اعلام شد.

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، دو تن از نظامیان کشته شده فرماندهان گروهان در تیپهای ارتش بودند و تعداد کشته‌شدگان از 7 اکتبر 2023 تاکنون به 757 نظامی رسیده است.

لحظه به لحظه در ۳۲مین روز با حملات ارتش اشغالگر به لبنان

**‌ شهادت 3 خبرنگار در حمله اشغالگران به «حاصبیا» در جنوب لبنان

در حمله اشغالگران به شهر «حاصبیا» در جنوب لبنان 3 خبرنگار شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

جزئیات بیشتر

** معصومیت کودکان مظلوم فلسطین و لبنان ، دسیسه‌های بزرگ را رسوا و نقش‌برآب می کند

این نوزادان فقط قربانیان معصومی هستند كه هرگز فرصت بهره مندی ازمهر مادری را زیر سایه شوم جنایت‌ رژیم صهیونیستی كه حق مسلم هر انسانی است نیافته اند

ولبخند این نوزاد لبنانی که در حملات وحشیانه اشغالگران رژیم صهیونیستی به لبنان مجروح شده ؛می تواند انگیزه ای از پایداری، صلابت و سربلندی باشد وکمک کند تا مردم مقاوم لبنان این سختی ها را پشت سربگذارند

** درپی بمباران مستقیم محل اقامت تیم های مطبوعاتی در منطقه «حاصبیا» واقع در جنوب لبنان ازسوی جنگنده های صهیونیست 3 خبرنگار شهید وتعدادی از خبرنگاران و عکاسان از رسانه های مختلف نیز مجروح شدند.

** شبکه المیادین شهادت خبرنگار خود «غسان نجار» را در جدید ترین توحش صهیونیست‌ها در حمله به اقامتگاه خبرنگاران در «حاصبیا» در جنوب لبنان تأیید کرد.

** منابع عبری از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر الخضیره و مناطق وسیعی در جنوب حیفا در پی حمله موشکی حزب الله به اراضی اشغالی خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها