گردانهای الاقصی حمله به یرموک را محکوم کرد

گردانهای الاقصی حمله به یرموک را محکوم کرد
پنج‌شنبه 30 آذر 1391 - 22:49

العالم- گردانهاي شهداي الاقصي شاخه نظامي جنبش فتح با انتقاد از حملات شبه نظاميان "ارتش آزاد سوريه" بر ضد فلسطينيان در اردوگاه يرموك، گروههاي مسلح وهابي را متظاهر به اسلام خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم اين گردانها روز پنجشنبه در بيانيه اي اعلام كرد: نيروهاي ارتش آزاد و متظاهران به اسلام به فرزندان فلسطین در اردوگاه يرموك حمله و از آنان به عنوان سپر انساني استفاده كردند تا به اهداف خود دست يابند.
این بیانیه با اشاره به اینکه تلاشهاي این گروهها براي نفوذ به اين اردوگاه نقش بر آب شد، افزود : پس از عقب رانده شدن تعداد زيادي از عناصر ارتش آزاد، آنها آتش مسلسلها و گلوله هاي خود را بر سر غير نظاميان بي دفاع ريختند، اين مسئله باعث درگيري آنان با مدافعان اردوگاه شد.
دراين بيانيه آمده است: هركس فكر مي كند ساكنان اين اردوگاه از اين اراذل و اوباش استقبال خواهند كرد دچار توهم است و تاكيد مي كنيم كه حملات دراردوگاههاي دمشق، حلب، حمص، حماه و لاذقيه و ترور اعضاي ارتش آزاديبخش در اردوگاههاي النيرب و الغوطه عملياتي است كه به دستور گروه ائتلاف نفتي استعماري و همزمان با نقشه هاي دولت آمريكا و دستگاه اطلاعاتي اسرائيل صورت مي گيرد. آوارگان فلسطيني بيش از 64 سال با برادران سوري خود زندگي كردند و لقمه ناني را با يكديگر تقسيم كردند و دولت سوريه هيچ آسيبي به آنها نرساند.
گردان های شهدای الاقصی ادامه داد : امروز چه كسي آنان را با كشتار و ويران كردن اردوگاههايشان هدف قرار داده است؟ آمريكا و "اسرائيل" و اصحاب سايكس پيكوي دوم... ما به قدرتهاي بين المللي كه مي خواهند از اردوگاهها و ملت فلسطين محافظت كنند مي گوييم اين مسئله از طريق پايان دادن به اشغالگري اسرائيل محقق مي شود.
در اين بيانيه همچنين آمده است: طرفي كه از هدف قرار دادن اردوگاهها در سوريه سود مي برد "اسرائيل" و دنباله روان نادان آن هستند، چون دشمن شماره يك اردوگاه يرموك "اسرائيل" است.
این گروه فلسطینی تاکید کرد: اردوگاه يرموك يكي از سنگرهاي قدرتمند دمشق و مانعي در برابر حمله ستمگران خرابكار است. و نپذيرفت كه افراد مسلح و بيگانگان را در آغوش خود جاي دهد. ساكنان اين اردوگاه از سرزمين شام كه آنان را در آغوش گرفته است دفاع خواهند كرد، چون همه سوار بر يك كشتي هستيم.
در پایان بیانیه آمده است : امروز زخم خونين سوريه زخم فلسطين و مصيبت سوريه مصيبت فلسطين، همه عربها و مسلمانان است. اتحاد ملت، تماميت ارضي و موضع سوريه در قبال دشمن صهيونيست برايمان مهم است.

پربیننده ترین خبرها