خون عرفات دامن رژيم صهيونيستي را گرفت

خون عرفات دامن رژيم صهيونيستي را گرفت
جمعه 22 دی 1391 - 21:38

العالم - رئيس رژيم صهيونيستي اعتراف كرد كه ياسر عرفات رييس تشكيلات خودگردان فلسطين توسط اين رژيم ترور شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم ، به نقل از " القدس العربي " شيمون پرز امروز جمعه از دست داشتن اشغالگران قدس در مرگ عرفات در سال 2004 پرده برداشت و گفت كه نبايد عرفات ترور مي شد.
اين اظهارات در شرايطي مطرح شد كه يك تيم تحقيقاتي به سرپرستي كارشناسان فرانسوي از ماه گذشته با نبش قبر و نمونه برداري از جسد ياسر عرفات به دنبال دستيابي به علت مرگ او هستند.
راديو رژيم صهيونيستي بخش هايي از مصاحبه پرز با روزنامه نيويورك تايمز در پنج ماه پيش را كه روز چهار شنبه گذشته منتشر شد ، پخش كرد  كه پرز در آن  گفته بود :' ياسر عرفات نبايد ترور مي شد ، به نظر من تعامل با وي امكانپذير بود زيرا بدون او وضعيت دشوار تر و پيچيده تر شده است .'
پرز اظهاركرد  كه از سال 1988 به كشتن شمار زيادي از رهبران و فرماندهان فلسطيني اعتراض داشته، درحالي كه مدافع حمله به حماس است.
رژيم صهيونيستي تاكنون  هرگونه دخالت در مرگ ياسر عرفات را رد كرده ، اما مقام هاي فلسطيني بخصوص  گروه حماس و مقام هاي برخي كشورهاي عربي در ماههاي اخير خواستار شروع تحقيق و بررسي در باره علت مرگ عرفات شده بودند.
نمونه هايي از جسد عرفات پس از نبش قبر به كارشناسان فرانسوي، سوييسي، روسي، و فلسطيني داده شده تاآنان تحقيقات بيشتر در مورد علت مرگ او  را در كشورهاي خود انجام دهند.
اين اقدام بخصوص پس از آن در دستور كار قرار گرفت كه ماده اي راديواكتيو و مرگبار به نام پلونيوم بر روي لباس هاي عرفات كشف شد. اين لباس ها را همسر عرفات به مقامات تحويل داده بود.
عرفات اندكي پس از ابتلا به يك بيماري مشكوك، در سال ۲۰۰۴ در فرانسه درگذشت.
 

پربیننده ترین خبرها