نخست وزیر سوریه انفجار دمشق را محکوم کرد

نخست وزیر سوریه انفجار دمشق را محکوم کرد
دوشنبه 19 فروردين 1392 - 20:10

العالم - نخست وزير سوريه حمله تروريستي امروز (دوشنبه) دمشق را كه در نزدیکی ميدان "السبع بحرات" پایتخت سوریه روي داد، محكوم كرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، "وائل الحلقي" پس از بازديد از محل انفجار تروريستي دمشق در جمع خبرنگاران گفت که سوريه به نبرد خود با تروريست ها تا زمان برقراري امنيت و ثبات در كشور، ادامه مي دهد.

وي خاطرنشان كرد: اقشار مختلف مردم سوريه، عزم خود را براي نبرد با تروريست ها جزم كرده و تا زمان پيروزي به نبرد با تروريست ها ادامه مي دهند.

نخست وزیر سوریه، تاكيد كرد: پيروزي ها و موفقيت هاي نيروهاي شجاع ارتش سوريه در مبارزه با تروريسم و ضربه زدن به گروه هاي تروريستي مسلح و حاميان آن ها، عامل اصلی ارتكاب چنين اقدامات جنايتكارانه به شمار مي رود.

الحلقي با اشاره به جنایات تروریست ها در سوریه، اظهار داشت: تروريست ها و کسانی که دارای تفکرهای گمراه کننده هستند، از طریق حمله به مساجد - از جمله مسجد الإيمان در دمشق - به دنبال ضربه زدن به رسالت روشنفکرانه اسلام میانه رو هستند که مردم طی قرن های گذشته به آن پایبند بوده اند.

وی با بیان اینکه حمله تروریستی روز دوشنبه در نزدیکی بانک مرکزی سوریه با هدف ضربه زدن به اقتصاد سوریه انجام شده، تاکید کرد: به مدت دو سال است که مردم سوریه با تحریم ها و محاصره ظالمانه اقتصادی روبرو هستند ولی در مقابله با تروریست ها، قدمی عقب ننشسته اند. 

حمله تروريستي که امروز در نزدیکی بانک مرکزی سوریه در نزدیکی میدان "السبع بحرات"" دمشق روی داد، 105 کشته یا مجروح برجا گذاشته است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها