هلاکت 13 تروریست النصره در کمین کُردهای سوریه

هلاکت 13 تروریست النصره در کمین کُردهای سوریه
چهارشنبه 20 شهريور 1392 - 14:53

در جریان درگیری میان کُردهای سوریه با عناصر گروه های تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" و "جبهه النصره" 13 تروریست کشته شدند و بقیه با برجای گذاشتن سلاح و مهماتشان پا به فرار گذاشتند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای دفاع مردمی کُردهای سوریه شب گذشته با گذاشتن کمین بر سر راه افراد مسلح گروه های "دولت اسلامی عراق و شام" و "جبهه النصره" در روستای "کشتو" مشرف بر شهر "تل حلف" در استان حسکه، در شمال شرق سوریه، 13 تروریست را به هلاکت رساندند.
با روشن شدن هوا تروریست های مذکور تلاش کردند برای انتقام کشته شدن نیروهایشان توسط تک تیراندازان کرد، به استحکامات یگانهای دفاع مردمی کُردها در روستای "کشتو" نفوذ کنند. اما با افتادن آنها در کمین نیروهای کرد، 13 نفر از آنها از پای در آمده و بقیه افرادشان نیز با برجای گذاشتن سلاح و مهماتشان پا به فرار گذاشتند.
گفته می شود کُردها با استفاده از یک تفنگ دوربین دار دست ساز موسوم به "زاگرس" این دو تروریست را به هلاکت رسانده بودند.
از سوی دیگر، درگیری ها در نوار مرزی حومه قامشلی و میان یگان های دفاع مردمی کُردها و گروهک های تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام"، "جبهه النصره" و گردان های ارتش آزاد همچنان ادامه دارد.
این در حالی است که به دنبال وصل جریان برق و آب و تأمین نان و مایحتاج روزمره ساکنان شهر کردنشین "رأس العین"، مردم این شهر به طور تدریجی در حال بازگشت به این شهر هستند. همچنین شورای شهر نیز فعالیت خود را از سر گرفته و خطوط تلفن نیز وصل شده است و تلاش ها برای بازسازی خرابی ها در شبکه آب و برق این شهر در جریان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها