شفای معلول کویتی، پربازدیدترین فیلم یوتیوب

يکشنبه 8 دی 1392 - 20:21

العالم - صحنه شفا یافتن جوان فلج کویتی که در زیارت اربعین [امسال] از امام حسین علیه السلام شفا گرفت، در شمار پربازدید ترین فیلم‌های یوتیوب قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک کاربر کویتی با انتشار فیلمی از "پسر خاله" اش احمد المطوع، در سایت اینستاگرام نوشت: احمد المطوع از زمان تولد معلول بود و توان راه رفتن نداشت. او پس از شفا گرفتن از امام حسین علیه السلام در زیارت اربعین اکنون قادر به راه رفتن است و نخستین گام های خود را در مراسم پیاده روی به سوی کربلا برداشت.

میلیون ها نفر از مسلمانان هر سال همزمان با اربعین شهادت ابا عبد الله الحسین علیه السلام با پای پیاده به زیارت مرقد مطهر آن حضرت در کربلای معلا می روند.

فیلم دیگری از جوان مزبور در یوتویوب منتشر شده که او را در میان جمعی نشان می دهد که به او تبریک می گویند. افراد حاضر در این تصویر با تلفن های همراه از صحنه راه رفتن جوان تصویر برداری می کنند و صلوات می فرستند.

اکثر کاربرانی که این ویدیو را مشاهده کردند، کامنت هایی در تبریک به این جوان و همچنین در تجلیل و بزرگداشت مقام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گذاشته اند.

26

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها