شبکه‌های اجتماعی، صهیونیست‌ها را رسوا کردند

شبکه‌های اجتماعی، صهیونیست‌ها را رسوا کردند
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:44

العالم - شبکه‌های اجتماعی و نشریه‌های الکترونیکی "اسرائیلی"، "موتی الموز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را مجبور کردند که شمار کشته‌های صهیونیست در جنگ با مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی را اعلام کند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم  سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس به ناچار با اعتراف به این که ارتش صهیونیستی با جنگ شدیدی در غزه مواجه است و روزانه بهای امنیت صهیونیست ها را با خون سربازانش می پردازد از اسرائیلی ها خواست به خبرهایی که در خصوص میزان تلفات و خسارت ارتش اشغالگر از شبکه های اجتماعی و تلفن های همراه منتشر می شود، اعتماد نکنند.          

به نوشته سایت "مفکره الاسلام"، به دنبال افشاگری شبکه های اجتماعی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی و سانسور خبری این تلفات از سوی رژیم اشغالگر قدس، رسانه های صهیونیستی صبح امروز رقم های مختلفی از میزان تلفات و خسارت های ارتش اشغالگر در جنگ با گروه های مقاومت منتشر کردند.

به عنوان مثال شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صبح امروز 10 نظامی اسراییل در درگیری با مقاومت زخمی شدند این درحالی است که خبرنگار این شبکه رقم 12 نظامی را ذکر کرد و رادیو ارتش اشغالگر به زخمی شدن 26 نظامی در درگیری های صبح امروز و انتقال آنها به بیمارستان اشاره کرد.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که امروز 19 نظامی زخمی شده اند که حال دو تن از آنها وخیم است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش اشغالگر قدس اعلام کرد که از آغاز عملیات زمینی علیه غزه، 5 نظامی کشته شده اند؛ اما گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کردند که تنها در یک عملیات 5 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده اند و شمار نظامیان کشته شده صهیونیست ها تاکنون به 30 نفر رسیده است.

خاطرنشان می شود که انتشار مکرر خبرها درباره میزان خسارت و تلفات صهیونیست ها و جنجالی که شبکه های اجتماعی در این خصوص در میان مردم ساکن سرزمین های اشغالی به پا کرده اند، ارتش رژیم صهیونستی را مجبور کرده که لب به اعتراف بگشاید و به بخشی از حقایق این جنگ غیرمنتظره اذعان کند.

پربیننده ترین خبرها