هلاکت 33 نظامی صهیونیست و موشک باران تل آویو

هلاکت 33 نظامی صهیونیست و موشک باران تل آویو
جمعه 3 مرداد 1393 - 17:08

مبارزان فلسطینی امروز همزمان با اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت یک نظامی دیگر خود، مناطق مختلف فلسطین اشغالی بویژه شهر تل آویو و فرودگاه بن گورین را موشک باران کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه به کشته شدن یکی دیگر از نظامیان خود در شمال باریکه غزه اعتراف و اعلام کرد که تعداد تلفاتش به 33 کشته رسیده است. این درحالی مقاومت فلسطین شمار واقعی تلفات نظامیان صهیونیست ها را تاکنون بیش از 50 نفر دانسته است.

درهمین حال نیروهای مقاومت فلسطین امروز بار دیگر شهرهای "تل آویو"، "عسقلان"،  "اسدود" و دیگر مناطق اشغالی فلسطین نظیر "گوش دان" را آماج حملات موشکی خود قرار دادند و از این رو صدای آژیر خطر بارها و بارها در این مناطق به صدا درآمد.

اما آژیر خطر در فرودگاه بن گورین امروز به صدا در نیامد که این امر دلیل امن بودن فرودگاه نیست، بلکه مسئولان صهیونیست از بیم توقف دوباره پروازها به این فرودگاه از به صدا درآوردن آژیر خطر در فرودگاه و مناطق اطراف آن خودداری کردند.

در تحولی دیگر، گردان های "عزالدین قسام" شاخه نظامی "جنبش مقاومت اسلامی فلسطین" (حماس) عصر امروز اعلام کرد که تعدادی از نظامیان صهیونیست را به داخل ساختمانی مسکونی در شرق "بیت حانون" در شمال غزه کشانده و چند بمب را در این ساختمان منفجر کرده اند.

گردان های عزالدین قسام امروز همچنین از انهدام یک دستگاه تانک "مرکاوای" رژیم صهیونیستی در شرق منطقه "التفاح" در شرق غزه خبر دادند.

 

پربیننده ترین خبرها