پاسخ کوبنده حماس به ادعاهای نتانیاهو در سازمان ملل

پاسخ کوبنده حماس به ادعاهای نتانیاهو در سازمان ملل
سه شنبه 8 مهر 1393 - 12:42

جنبش حماس به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درباره تشبیه حماس به داعش، واکنش نشان داد و تاکید کرد که حماس جنبشی آزادیبخش و ملی است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" دوشنبه شب در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد که گفته بود "حماس و داعش دو روی یک سکه اند" اظهار داشت: اشغالگری رژیم صهیونیستی، منشأ شر و تروریسم در جهان است و در واقع تروریسم اسرائیل، سکه ای است که تنها یک رو دارد.
وی تاکید کرد: ادعای نتانیاهو درباره استفادۀ حماس از شهروندان به عنوان سپر انسانی، ادعایی دروغین است؛ وگرنه چگونه می خواهد کشتار کودکان خاندان بکر بر روی ساحل را که سرگرم بازی بودند، توجیه کند؛ یا چگونه می تواند کشتار بیش از 500 کودک در تجاوز به غزه را توجیه کند؟.

ابوزهری تأکید کرد: جنبش حماس، تصاویری را که نتانیاهو از وقایع موجود ساخته و پرداخته است تکذیب و تاکید می کند که این تصاویر ساختگی و جعلی است.
سخنگوی جنبش حماس خاطر نشان کرد: جنایت هایی که نتانیاهو در غزه مرتکب شده است، جنایت هایی نیستند که بتواند با یک سخنرانی پوچ و پوشالی از مسوولیت آن شانه خالی کند.
وی افزود: بهترین گواه بر دروغگو بودن نتانیاهو، مخالفت با ورود کمیته تحقیق بین المللی درباره جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه است.
26

 

پربیننده ترین خبرها