تازه ترین گزارش العالم از نبرد با تروریستها در سوریه

تازه ترین گزارش العالم از نبرد با تروریستها در سوریه
پنج‌شنبه 20 آذر 1393 - 21:18

ارتش سوریه در ادامه نبرد با گروه های تروریستی با انجام عملیاتی در محله "جاده سد" در شهر درعا و اردوگاه درع در حومه این شهر با تروریست ها درگیر شد.

خبرنگار شبکه العالم روز پنجشنبه از سوریه گزارش داد: نیروهای ارتش همچنین محل تجمع تروریست ها در روستاهای تل شهاب، طفس، المزیریب، شیخ مسکین و حد فاصل روستاهای طفس و عتمان در حومه درعا را هدف قرار دادند.

وی با اشاره به درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح در اراضی ریحان در نزدیکی شهر دوما در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق گفت: ارتش سوریه پناهگاه های تروریست های گروهک جیش الاسلام در دوما را هدف قرار داد.

از سوی دیگر، گروه های تکفیری از منطقه مایر واقع در ریف حلب، شهر نبل را هدف گلوله های خمپاره قرار دادند. همچنین تکفیری ها تلاش کردند تا ساختمان انجمن "الجود" در شهرک الزهرا در حلب را به اشغال خود درآورند اما نیروهای مردمی به مقابله با آنها برخاسته و ضربات شدیدی را به آنان وارد کردند.

خبرنگار العالم افزود: مدافعان شهرهای نبل و الزهراء در ریف حلب نیز به گروههای مسلح در حال جابجایی در شهرک مایر حمله کرده و شماری از آنها را کشته یا زخمی کردند.

وی گفت: ارتش سوریه نیز محل های تجمع عناصر مسلح در اطراف پادگان وادی الضیف در منطقه ادلب را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم پنجشنبه شب همچنین از انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در شهرک البغیلیه در ریف دیرالزور و کشته و زخمی شدن شماری خبر داد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه تلاش تروریست ها برای نفوذ از مسیر روستای غمام به طرف منطقه سفکون در حومه لاذقیه را ناکام گذاشت که در جریان آن، شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

همچنین درگیری میان نیروهای ارتش و تروریست های مسلح در منطقه جوبر در شرق دمشق، ادامه دارد و ارتش در حال پیشروی در این منطقه است.

در تحولی دیگر، منابع خبری سوریه اعلام کردند که در جریان یک کمین نیروهای دفاع مردمی کُردهای سوریه در اطراف شهر عین العرب، 11 عنصر گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند. 

پربیننده ترین خبرها