داعشی ها از مرگ ملک عبدالله شاد شدند

داعشی ها از مرگ ملک عبدالله شاد شدند
شنبه 4 بهمن 1393 - 22:46

العالم - عناصر عربستانی گروهک تروریستی داعش مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان را یک پیروزی برای خود برشمرده و گفتند: به زودی به عربستان حمله خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هوداران گروهک تروریستی داعش ویدیویی از شادمانی عناصر عربستانی این گروهک به مناسبت مرگ پادشاه عربستان منتشر کردند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی " نبأ" در این خصوص نوشت: عناصر عربستانی داعش در این ویدیو مرگ پادشاه عربستان را جشن گرفتند و از آن به عنوان "مرگ طاغوتی از طاغوت های زمان و بنده آمریکا و انگلیس" نام بردند.

عناصر عربستانی داعش مرگ ملک عبدالله را یک پیروزی برای خود توصیف کردند زیرا معتقدند وی محارب با خدا و پیامبر اکرم(ص) بود و مطالب دیکته شده از سوی آمریکا و غرب را جایگزین شریعت اسلامی کرده بود و با جهاد و مجاهدین مخالفت می کرد و دوستدار کفار بود.

آنها عقیده دارند: ملک عبدالله زنان و مردان را به علت تکفیر طاغوتیان و ایمان به خدا زندانی می کرد و بنابر این هر کس که در مرگ این طاغوت خوشحال نشود باید در ایمان خود تجدید نظر کند.

فردی که در این ویدیو در میان عناصر داعش قرار دارد و از زبان آنها سخن می گوید خطاب به عربستانی ها هشدار داد که داعش به زودی به عربستان حمله خواهد کرد. 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها