پیشگوئی مُبلّغ وهابی عربستان درباره شیعه!

پیشگوئی مُبلّغ وهابی عربستان درباره شیعه!
سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 - 10:58

العالم - یک مُبلّغ وهابی عربستان در ادعایی عجیب پیشگوئی کرد که شیعیان یا به مذهب تسنن خواهند گروید یا اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، روزنامه المرصد امروز سه شنبه به نقل از محمد العریفی که فتوای جهاد نکاح به وی نسبت داده می شود ، گزارش داد : مذهب تشیع دوام نخواهد آورد و سرانجام از بین خواهد رفت .

العریفی در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت : من سال ها درباره نشانه های روز قیامت تدریس و تألیف می کنم و حدیثی ندیده ام که حاکی از قدرت گرفتن رافضی ها (شیعیان) در آخر الزمان باشد و سرانجام نتیجه گرفتم که این طایفه یا به مذهب تسنن خواهد گروید و هدایت خواهد شد یا از بین خواهد رفت.

این مبلغ وهابی افزود : احادیث مربوط به آخر الزمان نشان می دهد که رافضی ها هیچ نقشی در تحولات و وقایع پیش از روز قیامت ندارند.

العریفی و علمای وهابی و سلفی نظیر او در سالهای اخیر منشا صدور فتواهای متعددی بوده اند که از آن برای قتل عام مسلمانان درسوریه، عراق، لیبی، یمن وسایرکشورهای اسلامی و هتک حرمت هزاران زن و دخترساکن مناطق اشغال شده به دست تروریست های داعش و سایر گروههای مسلح در این کشورها استفاده شده است.

جهاد نکاح ، بچه دار شدن از راه دور، حرام بودن پوشیدن کمربند ایمنی، بدعت بودن شستن گوشت قبل از پختن ، حلالیت همبستر شدن با همسر مرده ، حرام بودن خوردن سمبوسه، جایز بودن خوردن گوشت جن ، حرام بودن  شنیدن قرآن کریم در زمان رانندگی و در محل کار و دهها مورد عجیب دیگر بخشی از فتواهای مضحک علمای وهابی در سالهای اخیراست که گاه حتی طرفداران آنان را به ابراز تعجب وامی دارد.

پربیننده ترین خبرها