تمجید روزنامه نگار معروف عربستانی از تروریسم !

تمجید روزنامه نگار معروف عربستانی از تروریسم !
يکشنبه 20 ارديبهشت 1394 - 11:04

در حالی که منطقه خاورمیانه در آتش جنگ و فتنه می سوزد ، مدیر شبکه سعودی "العرب" تجربه افغانستان در دهه هشتاد را موفقیت آمیز دانست و مدعی شد تنها روش فرونشاندن این آتش "جهاد" است !!

 

جمال خاشقجی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "مرأة البحرین" در مطلبی نوشت: "جمال خاشقجی" برای فریب و تحریک جوانان به همکاری با گروه های تروریستی که منطقه را ناآرام کرده اند گفت، وجهه و اعتبار "جهاد" را تخریب کرده و آن را بد جلوه داده اند؛ ولی جهاد تا روز قیامت ادامه خواهد یافت و زمان آن فرارسیده است که وجهه و اعتبار جهاد را احیا کنیم. 
خاشقجی همان کسی است که پیش از پخش شبکه العرب از بحرین آمادگی خود را برای مصاحبه با "ابوبکر بغدادی" سرکرده گروه تروریستی و تکفیری داعش اعلام کرد، و برای توجیه این امر گفت : مصاحبه شبکه العرب با ابوبکر بغدادی بمب خبری خواهد شد.
خاشقجی که درپی کسب نام و آوازه است، پیش از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 با اسامه بن لادن سرکرده سابق گروه تروریستی القاعده چند بار مصاحبه کرده بود. 

خاشقجی مدعی شد: "با وجود همه تبلیغاتی اکنون از سوی برخی صورت می گیرد، تجربه افغانستان در دهه هشتاد میلادی موفقیت آمیز بود، و من این حرف را از روی تجربه و شناخت می زنم."
خاشقجی تروریست هایی را که در عراق، سوریه، لبنان و چند کشور دیگر به قتل و خرابکاری می پردازند، مجاهد می خواند و می گوید: باید افرادی را که سلاح به دست گرفته اند ، مجاهد خواند زیرا مجاهد فردی روشن فکر است و تکفیری نیست .
خاشقجی در ادامه توجیهات خود می گوید: مجاهد کسی است که سلاح به دست گرفته است تا احکام الهی را اجرا کند و به حمایت از مظلومین بپردازد و حملات مهاجمان و متجاوزان را دفع کند.
خاشقجی که در دهه هشتاد در افغانستان اخبار گروه های تروریستی را پوشش می داد، درباره تروریست های فعال در این کشور می گوید : "اکثر مجاهدینی که از افغانستان به کشورشان بازگشتند ، افراد میانه رو بودند و در کشور خود مورد تکریم و احترام قرار گرفتند و به اصول و قوانین کشورشان پایبند بودند."
خاشقجی کشورهای عربی را علیه ایران تحریک می کند و می گوید: "از طریق جهاد با ایران می جنگیم، آن هم به وسیله نیروهای داوطلبمان."
خاشقجی خلبانان عربستانی که مردم یمن را قتل عام می کنند ، می ستاید و می افزاید : خلبانانی که مواضع حوثی های یمن را بمباران می کنند ، به نیت جهاد جنگنده های خود را از باند فرودگاه به هوا بلند می کنند، و نیروهایی هم که به بندر عدن رسیده اند و همچنین نیروهایی که در سوریه می جنگند، همه و همه مجاهد هستند . 

پربیننده ترین خبرها