با استفاده از اطلاعات پهپادهای شناسایی؛

حزب الله یک گروه تروریستی در عرسال را ازپادرآورد

حزب الله یک گروه تروریستی در عرسال را ازپادرآورد
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 20:04

بیروت (العالم) – در کمین اعضای مقاومت اسلامی، تمامی عناصر یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره که قصد اجرای عملیات تروریستی را داشتند در بلندی های عرسال لبنان کشته شدند.

فاطمه عواضه خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان، روز چهارشنبه به نقل از منابع میدانی گزارش کرد: اعضای این گروه موسوم به "لواء الغرباء" وابسته به جبهه النصره از شاخه های القاعده در سوریه، قصد داشتند اقدام های تروریستی خود در بلندیهای عرسال را از منطقه الکسارات در جنوب این منطقه آغاز کنند.

عواضه افزود: حزب الله لبنان اخبار و اطلاعات این کمین را که علیه گروهک تروریستی وابسته به جبهه النصره اجرا شد، منتشر و آن را بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد که همین امر بیانگر اهمیت عملیات مزبور است.

رصد گروه های مسلح با پهپادهای حزب الله

خبرنگار العالم گزارش داد: گروههای تکفیری در عرسال به طور گسترده توسط اعضای مقاومت از داخل مرزهای لبنان کنترل می شوند و پرواز هواپیماهای شناسایی (پهپادها) در این منطقه تقریبا هرروز انجام می شود و این عملیات نیز به دنبال ارسال اطلاعات تحرکات تروریست ها از بلندی های عرسال به سمت نحله توسط هواپیمای شناسایی، نیروهای مقاومت با آنها درگیر شده و همه اعضای این گروه کشته شدند.

عواضه گفت: در میان تروریست ها یک فرمانده میدانی سوار بر خودروی نظامی بود که توسط مقاومت هدف گرفته و منهدم شد و اتاق عملیات آنها نیز از بین رفت.

وی افزود: این عملیات استفاده حزب الله از هواپیماهای شناسایی و رصد تروریست ها در مرزهای لبنان را به اثبات رساند همچنین تروریست هایی که از قلمون گریخته و به عرسال آمده اند می دانند که در تیررس مقاومت هستند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، وضعیت در عرسال به جز منطقه ای که اعضای مقاومت در آن کمین اجرا کردند، بسیار آرام است و ارتش لبنان نیز در مواضع خود در منطقه حضور دارد و مراقب تحرکات تروریست هاست و در چند روز گذشته آنها را زیر آتش توپخانه خود گرفته و همکاری ارتش و حزب الله لبنان باعث شده است که تروریست ها نتوانند هیچ خلل امنیتی درکشور ایجاد کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها