نماینده عراقی: سیاستمداران مزدور باید محاکمه شوند

نماینده عراقی: سیاستمداران مزدور باید محاکمه شوند
چهارشنبه 3 تير 1394 - 15:13

یکی از اعضای مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد که برخی از سیاستمداران این کشور با همدستی عربستان سعودی در ریختن خون عراقی ها دست دارند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خانم "عالیه نصیف" اعلام کرد: اسناد ویکیلیکس چیز تازه و مهمی نیست زیرا برخی از سیاستمداران عراقی از مدت ها پیش مزدور عربستان هستند، و ما مدارکی برای اثبات ادعای خود داریم.
نصیف در مصاحبه با شبکه الاتجاه گفت: برخی از سیاستمداران عراقی وابستگی خود به عربستان و خیانت به ملت و کشور را ثابت کرده اند تا عراق را ناآرام کنند و مانع پیشرفتش شوند و سرانجام آن را براساس قومیت و مذهب تجزیه کنند. 
وی گفت: افشای اسناد ویکیلیکس باعث بروز اختلافات بیشتر و نوعی آشوب در خود عربستان خواهد شد زیرا این کشور هم اکنون به علت تجاوز به یمن در شرایط سختی قرار دارد.
این نماینده مجلس عراق افزود: سیاستمداران فاسد با فاش شدن اسناد ویکیلیکس به پایان عمر سیاسی خود رسیده اند و دولت باید از راه های قانونی، فساد سیاستمداران را پیگیری کند زیرا مدارکی برای اثبات فساد آنها و همدستی شان با عربستان در ریختن خون عراقی ها وجود دارد.
سایت ویکیلیکس اعلام کرده است که از مجموع 500 هزار سندی که از آرشیو رسمی عربستان بدان دست یافته تا کنون 70 هزار سند را منتشر کرده است.

پربیننده ترین خبرها