درخواست افسر اسیر سعودی از ارتش عربستان

درخواست افسر اسیر سعودی از ارتش عربستان
پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 20:18

ارتش یمن همچنین یک نوار ویدئویی را از یک اسیر سعودی منتشر کرد که در آن خواستار توقف تجاوز به یمن و جلوگیری از خونریزی بیشتر شده بود.

به گزارش پایگاه خبری العالم در مرحله جدیدی از درگیریها، رسانه های یمنی برای اولین بار فیلمی را از یک اسیر نظامی عربستانی منتشر کردند که وی در این فیلم از کشورش خواسته بود تجاوز به یمن را متوقف کند. نیروهای یمنی این نظامی را خلال درگیری با نیروهای سعودی در منطقه جیزان به اسارت گرفته اند.
دراین فیلم ستوان ابراهیم عراج محمد حکمی، از تیپ یکم خطاب به ارتش عربستان می گوید: من از ارتش و وزرات دفاع و همه مسؤولان عربستان می خواهم این جنگ را که نتیجه ای جز ویرانی و کشتار برادران یمنی ما ندارد متوقف کنند. من از نیروهای ارتش می خواهم هیچ یک از توجیه هایی را که درباره این جنگ گفته می شود باور نکنند.
شایان ذکر است در حمله نیروهای یمنی به مواضع نظامی عربستان در جیزان و شرق روستای المصفق و منطقه الخوبه و جوبح و مواضع القرن و الدود، تعدادی از سربازان عربستانی کشته و مجروح شدند و عده دیگری نیز پا به فرار گذاشتند.
در ظهران عسیر نیز نیروهای یمنی به منطقه الربوعه حمله کرده و تعدادی از ماشین الات نظامی یمن را منهدم کردند.

از سوی دیگر در حمله ارتش یمن به مواضع نیروهای عربستان در داخل مرزهای این کشور که در پاسخ به این جنایات صورت گرفت، تعدادی از سربازان آل سعود کشته شدند.
نیروهای آل سعود در جدیدترین جنایت خود در حق مردم یمن، به حی الجراف در صنعا حمله کردند. به گزارش منابع بیمارستانی در این حمله تعداد زیادی از مردم کشته و زخمی شدند. گفتنی است جنگنده های عربستان به حمله به این منطقه، خانه های مردم را بر سرشان خراب کردند. این امر کار نیروهای امدادی را برای کمک کردن به آنها دشوار کرده بود. گفتنی است این نیروها همچنان در حال بیرون کشیدن مجروحان و اجساد از زیر آوار هستند و ماشینهای آتش نشانی نیز سرگرم خاموش کردن آتشی هستند که محل حمله شعله ور است.
در حمله متجاوزان به بیت میعاد در صنعا تعدادی کشته و مجروح شده اند.
در حجه در حمله نیروهای آل سعود به یک پل مهم در شهر شرس هم 10 نفر به شهادت رسیده و 13 نفر مجروح شدند.

در جدیدترین جنایت آل سعود در حمله به صنعا 12 نفر از جمله تعدادی زن و کودک به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند. در حمله عربستان به تعز، حجه و مأرب نیز تعدادی کشته و مجروح شدند.
گفتنی است در حمله جنگنده های آل سعود به منازل مسکونی و کامیونها در استانهای صعده، حجه و تعز تعدادی کشته و مجروح شده و خسارتهای مادی سنگینی به بار آمدند. در مأرب نیز جنگنده های آل سعود به منظور جلوگیری از پیشروی ارتش و نیروهای مردمی یمن که خسارتهای سنگینی را به متجاوزان وارد کرده و حمله آنها را در یکی از جبهه های این استان دفع کردند، مناطق مختلفی را بمباران کردند. در پیشروی ارتش و نیروهای مردمی یمن، دهها تن از متجاوزان و عناصر تکفیری کشته و مجروح شدند و تجهیزات و ماشین آلات آنها منهدم شدند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها