صهیونیست‌ها؛ سوداگران مرگ

صهیونیست‌ها؛ سوداگران مرگ
شنبه 28 شهريور 1394 - 17:45

العالم - نتایج تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌های تاجر سلاح در همه درگیری های منطقه حضوری فعال دارند و به تشدید کشتار طرف‌های درگیر کمک می‌کنند.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه خبری شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقاتی در مورد دست داشتن تاجران اسلحه اسراییلی در درگیری ها و حوادث منطقه ای را منتشر کرد.

 پایگاه خبری وطن در گزارشی بر اساس اعلام شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: منطقه ای در جهان نیست که درگیری در آن باشد اما اثری از سلاح های اسراییلی در آن نباشد.

این شبکه می افزاید، نتایج تحقیقات نشان می دهد که تاجران اسراییلی به یکی از طرفین نزاع یا هر دو طرف سلاح می فروشند.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که تجارت اسلحه وسیله ای برای نزدیک شدن اسراییل (رژیم صهیونیستی) به بسیاری از کشورهای جهان (به ویژه کشورهای مرتجع عرب) بوده و از سوی دیگر این رژیم از این طریق سود زیادی می برد و اینگونه است که می بینیم اسراییل به صورت رسمی و همچنین شرکت های خصوصی، طی سال های اخیر مقادیر زیادی اسلحه به کشورهای مختلف جهان فروخته و با دنبال کردن مسیر ارسال این سلاح ها به این نتیجه می رسیم که برخی از این سلاح ها پس از مدتی به دست دشمنان اسراییل نیز می افتد.

پایگاه خبری شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: یکی از مشهورترین قراردادهای فروش سلاح اسراییلی، قرارداد فروش اسلحه به اردن بود که بر اساس آن، اسراییل 16 بالگرد نظامی کبری را که در ارتش اسراییل از خدمت خارج شده بود، همراه با 12فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع هرون و اسکای لارک به اردن فروخت.

بنا بر این گزارش، اسراییل غیر از این، تجهیزات و سامانه های ارتباطی به برخی کشورهای دیگر مانند مغرب و الجزایر فروخته است.

بر اساس این تحقیق، مقادیر زیادی از سلاح های اسراییلی در یمن (در دست مزدوران) رصد شده و برخی گزارش ها حاکی از آن است که برخی مخالفان مسلح سوری (تروریست ها) از تفنگ ها، مهمات، خمپاره، بمب و لباس های نظامی، لباس شبیه به ناظران سازمان ملل و پلاک های تقلبی خودرو ساخت اسراییل استفاده می کنند.

بر اساس گزارش های موجود، در سال 2013میلادی، مقادیری سلاح اسراییلی به دست گروه طالبان در افغانستان رسید و در این سال دادگاهی در آمریکا عودید اورباخ تاجر اسلحه اسراییلی را که تلاش می کرد سلاح های دیگری به طالبان بفروشد، به زندان محکوم کرد.

تحقیقات آمریکایی نشان داده است که سلاح های اسراییلی باعث کشتار شمار زیادی از نظامیان آمریکایی در افغانستان شده است.

منابع صهیونیستی در خصوص فروش اسلحه به گروه های مختلف هشدار داده و گفته اند که این سلاح ها ممکن است به سوی خود اسراییلی ها نشانه رود، دقیقا مانند سلاح های آمریکایی که به مجاهدان افغان برای هدف قرار دادن نظامیان اتحاد جماهیر شوروی داده شده بود و بعدها از این سلاح ها برای هدف قرار دادن خود آمریکایی ها در افغانستان استفاده شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها