سرنوشت خانواده‌های شهدای فلسطینی + فیلم

چهارشنبه 15 مهر 1394 - 15:12

قدس اشغالی (العالم)- نیروهای رژیم صهیونیستی منازل غسان ابو جملف معتز حجازی و محمد جعابیص شهدای فلسطینی در قدس اشغالی را ویران و خانواده آنها را آواره کردند.

"خضر شاهین" خبرنگار شبکه العالم از قدس اشغالی گزارش داد، کابینه تندرو و افراطی رژیم صهیونیستی اخیرا تصمیم هایی درباره برخورد تند با فلسطینی ها اتخاذ کرد که تخریب کردن منازل شهدا و عاملان عملیات شهادت طلبانه در قدس و نیز گرفتن جریمه سنگین مالیاتی از فلسطینی هایی که سنگ پرتاب می کنند، به قتل رساندن آنها و دادن اختیارات به ارتش برای برخورد با آنها، از جمله این مصوبه ها است.
"خلیل العسلی" تحلیلگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: این تصمیم ها و سخن بنیامین نتانیاهو مبنی بر تشدید برخوردها در قدس، به این معناست که ساکنان قدس به صرف نظر از اینکه در هر عملیاتی علیه اسرائیل دست داشته باشند یا دست نداشته باشند هدف این اقدامات هستند. بنابراین، آنچه نتانیاهو می خواهد صرفا خشمگین کردن فلسطینی ها نیست بلکه هدف او این است تا نشان دهد که سرکرده تندروهاست که البته این اقدامات و تصمیم های وی در نتیجه فشارهای وارده بر اوست.
یکی از شهروندان قدس به خبرنگار العالم در خصوص این تصمیم ها و برخوردهای رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروهای اشغالگر طبقه اول یک ساختمان را منفجر کردند که در نتیجه آن تمام ساختمان منهدم شد و دیگر قابل سکونت نیست.
بر اساس این گزارش، در همین حال، درگیری ها در قدس بین فلسطینی ها با صهیونیست ها ادامه دارد. شرایط نظامی در قدس حاکم است و درهای مسجدالاقصی و منطقه البلده القدیمه بسته شده است و درگیری همه مناطق قدس را فرا گرفته است.
خضرشاهین خبرنگار العالم در ادامه گزارش خود افزود: هنوز امضای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر تصمیم ها و مصوبه های کابینه خشک نشده بود که نیروهای اسرائیل به منازل و اعضای خانواده های شهداء یورش بردند.

پربیننده ترین خبرها