لحظه شهادت احمد کمیل نوجوان فلسطینی+ویدیو

يکشنبه 3 آبان 1394 - 10:13

العالم - دوربین های مداربسته لحظه شهادت نوجوان فلسطینی را که صهیونیست ها در تعقیب او بودند و او را به ادعای واهی به شهادت رساندن ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دوربین های مدار بسته گذرگاه «الجلمه» در شمال جنین روز شنبه لحظه شهادت احمد محمد سعید کمیل نوجوان فلسطینی را به دست صهیونیست ها به ادعای اینکه درصدد اجرای عملیات با سلاح سرد بود ثبت کردند.

مقطع ویدیوئی از این نوجوان شانزده ساله فلسطینی در شبکه های اجتماعی پخش شد که صهیونیست با ادعای اینکه وی درصدد اجرای عملیات با سلاح سرد در گذرگاه الجلمه است او را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

در این تصاویر این نوجوان فلسطینی در بین صف طولانی خودروهایی که در گذرگاه توقف کرده اند در حال فرار است و نظامیان صهیونیست که به مسلح هستند او را دنبال می کنند. زمانی که سعید کمیل به گذرگاه می رسد در پشت یکی از خودروهای آنجا مخفی می شود و آن هنگام نظامیان صهیونیست به طرف او تیراندازی می کنند و او را به شهادت می رسانند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطینی در این خصوص اعلام کرد که صهیونیست ها پدر این شهید را به مرکز اطلاعات و امنیت احضار کردند تا پیکر شهید را شناسایی کند، اما از تحویل پیکر خودداری کردند.

گذرگاه الجلمه تنها گذرگاه برای ساکنان استان جنین در اراضی اشغالی سال 48 است.

از ابتدای انتفاضه سوم فلسطینی ها در ماه جاری میلادی تاکنون 57 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها