جنایتگران آل صهیونیست رقم زدند؛

یمنیها زیر چکش تجاوزات سعودیها وسندان تکفیریها

یمنیها زیر چکش تجاوزات سعودیها وسندان تکفیریها
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 15:21

در شرایطی که ملت یمن آماج کشتار هدفمند جنگنده های سعودی، بمبگذاری ها و حملات تروریستی گروههای تکفیری از جمله داعش و القاعده قرار دارند، مصائب و رنج آنان از سوی جامعه بین الملل نادیده گرفته می شود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "شفقنا" در مقاله ای به قلم "نبیل لطیف"، با اشاره به میزان درد و رنج ملت یمن در سایه بی توجهی و غفلت جامعه بین الملل می نویسد: بی اعتنایی جامعه بین الملل به رنج ملت یمن باعث جری تر و جسورتر شدن کسانی شده است که این ملت را بی هیچ مانع و عامل بازدارنده ای اعم از انسانی و دینی قتل عام می کنند.

خبرهایی که از یمن درباره شدت جنایت علیه این ملت می رسد گویای شدت و دردناکی جنایاتی است که بی شباهت به جنایات صورت گرفته علیه ملت فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس نیست.

جنگنده های سعودی مرکز نابینایان شهر الصافیه را بمباران کردند
یکی از این خبرها مربوط به حمله سپیده دم روز سه شنبه، 15 دی ماه 1394، 5 ژانویه 2016 ، جنگنده های سعودی به صنعا است.

در این روز جنگنده های سعودی با تجاوزبه حریم هوایی شهر الصافیه، مرکز حمایت از نابینایان موسوم به مرکز "نور" در این شهر را بمباران کردند.

در این حمله تعدادی از نابینایان مجروح شده و بخشهای عمده ای از این مرکز تخریب شد.
نکته جالب توجه اینجا است که خود سعودیها نیز حمله به این مرکز را تأیید کرده و مدعی شدند که تعدادی از افراد جنبش انصار الله در آنجا مستقر بودند.

اما دفتر نمایندگی سازمان ملل در صنعا این ادعا را رد کرد.
پس از گذشت یک سال از تجاوز عربستان به یمن، هیچ چیزی نمانده است که از حمله هوایی سعودیها در این کشور در امان مانده باشد.

جنگنده های سعودی تأسیسات و نهادهای غیرنظامی مثل بیمارستانها، کارخانه ها، کارگاههای شیر خشک و داروسازی و چاههای آب را هم بمباران کرده اند بنابراین تنها جایی که بمباران نشده بود، مرکز حمایت از نابینایان بود.
اما مراکزی که از بمباران جنگنده های سعودی در یمن در امان مانده اند، به دست گروههای تکفیری افتاده اند.

پس از حمله به مرکز حمایت از نابینایان، عناصر تکفیری با حمله به سرای سالمندان در شهر شیخ عثمان در استان عدن در روز جمعه 4 مارس و با تیراندازی بی هدف، 16 نفر از را به قتل رسانده و عده دیگری را مجروح کردند.

تکفیریها سالخوردگان در شهرعدن را به قتل رساندند
تکفیریها در شهر عدن – که به زعم سعودیها آزاد شده و زیر نظر ائتلاف سعودی اداره می شود - عده ای سالخورده را با خونسردی به قتل رساندند.

این فاجعه دیدگاه انصارالله را مبنی بر اینکه تجاوز عربستان به یمن باعث تقویت تکفیریها در مناطق خالی از حضور انصارالله و ارتش یمن شده است، تأیید می کند. با خروج نیروهای انصارالله و ارتش یمن از این مناطق، مردم عادی زیر چکش تجاوزات هوایی سعودی ها و سندان تکفیریها گرفتار شدند.

208 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها