واکنش حزب‌الله به حضور کابینه صهیونیستی در جولان

واکنش حزب‌الله به حضور کابینه صهیونیستی در جولان
دوشنبه 30 فروردين 1395 - 21:12

حزب الله لبنان به اقدام جنجالی مقامات رژيم اشغالگر در برگزاري جلسه كابينه اين رژيم در بلندي‌هاي منطقه اشغالي جولان سوريه در روز يكشنبه گذشته واكنش شدید نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از پايگاه "المنار"، حزب الله لبنان روز دوشنبه، ضمن محكوم كردن اظهارات بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اسرائيل همزمان با اين اقدام، آن را تاكيدي بر ماهيت خصمانه و توسعه طلب صهيونيست ها عليه ملت عربي دانست و تاكيد كرد: اين اقدام نشان مي دهد كه تعامل با دشمن صهيونيست جز از راه مقاومت مستمر و استفاده از همه امكانات و درصدر آن انتفاضه مردمي، ميسر نيست.

حزب الله لبنان همچنين تاكيد كرد كه اين اقدام مقامات صهيونيست، بيانگر تلاش مداوم جنبش صهيونيسم براي دخالت در امور سوريه و تلاش براي تجزيه اين كشور و تصرف منطقه اشغالي جولان و ايفاي نقش در داخل سوريه به شكل مستقيم و يا غيرمستقيم از طريق همكاري با گروه هاي تروريستي و تكفيري است.

درهمين ارتباط، حزب الله لبنان، موضع اتحاديه عرب و كشورهاي عربي درقبال تعرض به حاكميت و وحدت يك كشور عربي را در شرايطي كه برخي از اين كشورها از هيچ تلاشي درجهت فتنه انگيزي و حمايت مالي - تسليحاتي از تروريست ها دريغ نمي ورزند، زير سوال برد و یادآور شد كه برخي از اين كشورها در جهت تحقق اهداف جديد دشمن صهيونيست گام برمي دارند.

7- 215 

پربیننده ترین خبرها