اشک سلمان در مراسم فارغ التحصیلی پسرش "راکان"! +عکس

اشک سلمان در مراسم فارغ التحصیلی پسرش
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 - 13:40

پایگاه خبری الشرق الاوسط از حضور پادشاه عربستان در مراسم فارغ التحصیلی کوچکترین فرزندش به نام راکان و جاری شدن اشک وی در این مراسم خبر داد.

به گزارش شبکه خبری العالم به نقل از الشرق الاوسط، سلمان در این مراسم گفت: امشب من فقط به عنوان پدر راکان دراینجا حاضر نشده ام بلکه خود را پدر همه شما و برادر همه پدران شما می دانم.

 پادشاه عربستان سعودی روز سه شنبه در چهل و یکمین مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان مدارس ریاض که کوچکترین فرزندش راکان بن سلمان نیز جزو آنان بود، شرکت کرد.

سلمان بن عبدالعزیز گفت: من فقط به عنوان پدر فرزندم در این جشن شرکت نکرده ام بلکه خود را پدر همه دانش آموزان می دانم.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی "واس"  به نقل از سلمان خاطرنشان کرد، همه ما دراین کشور فرزندان یک ملت هستیم، از شادی هم خوشحال می شویم و از موفقیت یکدیگر قدردانی می کنیم، شکر خدا که کشورمان در همه زمینه ها به ویژه آموزش شاهد پیشرفت بوده که خود در مدارس و دانشگاهها شاهد آن هستید.
وی افزود: سالهای طولانی بی سوادی حاکم بود، اما هم اکنون فرزندان کشورمان از علم و دانش بهره مند هستند.

گفتنی است شاهزاده راکان بن سلمان بن عبدالعزیز در جمع فارغ التحصیلان سخنرانی کرد و گفت : ما امروز از مشارکت شما در این مراسم به عنوان پدر، فرمانده کل نیروهای مسلح و... خوشبخت و سعادتمند هستیم ما به خوبی از تحولات سریع جهان و مسئولیت آینده خود آگاهیم، ازاین رو ابتدا با خدا سپس با شما عهد می بندیم که فرمانبر بوده و همه تلاش خود را برای تحقق آرزوها و آمال کشور و پیشرفت آن به کار بندیم و بتوانیم در تحقق چشم انداز اقتصادی کشور تا سال 2030  نقش داشته باشیم.

217 ـ 211

 

پربیننده ترین خبرها