نخست وزیر عراق اعلام کرد:

پیروزی عراق در مرحله اول و دوم ِآزادسازی فلوجه

پیروزی عراق در مرحله اول و دوم ِآزادسازی فلوجه
چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 20:45

نخست وزیر عراق، پایانِ پیروزمندانۀ مرحلۀ اول و دومِ عملیات آزادسازی فلوجه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حیدر العبادی در حاشیۀ نشستی که با فرماندهان عملیات آزادسازی فلوجه داشت، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هدفِ ما آزاد کردن شهروندان و تحقق پیروزی و آزادسازی اراضی، با کمترین خسارت ممکن است.

وی افزود: با همت و دلاورمردی های مبارزانمان، پیروزی در دسترس قرار گرفته است و جهان به پیروزی نیروهای عراقی و آزادسازی شهرهای غصب شده و شکست پیاپی داعش، به دیدۀ شگفتی می نگرد.

به نوشتۀ وبگاه شبکه السومریه، نخست وزیر عراق سپس از تحقق اهداف بر اساس نقشۀ از پیش تعیین شده، قدردانی و بر ضرورت به کار گرفتن همه تلاش های ممکن برای حفاظت از جان غیرنظامیان و نجات دادن شهروندان از چنگ داعش تاکید کرد.

العبادی سپس از اتحاد نیروهای ارتش، پلیس فدرال، پلیس محلی، سازمان مبارزه با تروریسم، نیروی هوایی، نیروی هوایی ارتش، بسیج مردمی و همچنین عشایر در محقق ساختن دو مرحلۀ اول و دوم از عملیات آزادسازی فلوجه تجلیل کرد و آن را به مثابه شکل تجسم یافتۀ وحدت عراقی ها در دفاع از خاک و میهنشان دانست.

حیدر العبادی در دیدار با فرماندهان عملیات آزادسازی فلوجه، جزئیات تحولات میدانی را جویا شد و از آزادسازی 27 روستا و منطقه در مرحلۀ دوم ازعملیات آزادسازی فلوجه، باخبر شد.

حیدر العبادی و سلیم الجبوری رئیس مجلس عراق، روز چهارشنبه به منظور اطلاع از روند پیشرفت عملیات آزادسازی فلوجه، به مرکز فرماندهی این عملیات رفتند.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها