افطار کردن اردوغان در کنار خوانندۀ تغییر جنسیت داده!

افطار کردن اردوغان در کنار خوانندۀ تغییر جنسیت داده!
چهارشنبه 2 تير 1395 - 22:24

العالم - چند ساعت پس از اقدام پلیس ترکیه در متفرق کردن تجمع همجنس گرایان استانبول، "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه، با یکی ازمشهورترین افراد تغییر جنسیت داده ترکیه، بر سر سفره افطار نشست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، و به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهوری ترکیه 19 ژوئن (30 خرداد) شماری از هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران را برای صرف افطار دعوت کرد که "بولنت ارسوی" 64 ساله، خواننده ای که در دهه هشتاد میلادی تغییر جنسیت داده بود، نیز در میان آنان بود.

 

 

بولنت ارسوی پیش از تغییر جنسیت!

 

اردوغان در مراسم افطاری با ایراد سخنرانی، فرا رسیدن ماه مبارک رضان را به میهمانان تبریک گفت.
وی اظهار داشت: «هنرمندان و ورزشکاران قدرت نرم کشور هستند؛ ما دیپلماسی فرهنگی را قدر نهاده و آن را کمتر از سیاست نمی دانیم و امیدواریم شما هنرمندان، کشورمان را با افتخار به همه دنیا معرفی کنید.»

چند ساعت پیش از مراسم افطاری اردوغان، پلیس ترکیه برای متفرق کردن تجمع افراد همجنس گرا در نزدیکی میدان تقسیم استانبول که برای حمایت از همجنس گرایان و اقلیت های جنسی این کشور جمع شده بودند، گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی به سوی آنان شلیک کرد.
مقامات ترکیه، جمعه گذشته اعلام کردند که به دلایل امنیتی و برای حفظ نظم عمومی اجازه برگزاری راهپیمایی سالانه همجنس‌گرایان را در استانبول نخواهند داد.
217-201-220

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها