محمود عباس: در امور فلسطین دخالت نکنید!

محمود عباس: در امور فلسطین دخالت نکنید!
دوشنبه 15 شهريور 1395 - 09:50

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره خطر دخالت " برخی از پایتخت ها " در امور فلسطین و به بازی گرفتن حق تعیین سرنوشت هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، " محمود عباس" روز یکشنبه طی سخنانی که ازشبکه فلسطین پخش شد، برخی پایتخت ها را بدون ذکر نام آن ها به دخالت در امور فلسطین متهم کرد.

پایگاه " روسیا الیوم " درگزارشی به نقل از عباس نوشت: " ما باید به عنوان یک فلسطینی سخن بگوییم، دخالت ها از این سو و آن سو کافی است، هرکسی که از هرجایی در امور فلسطین دخالت می کند، باید این دخالت ها را متوقف کند وگرنه ما خود وارد عمل شده و مانع این دخالت خواهیم شد".

وی افزود :" این جا سرزمین ماست، روابط ما با همه جهانیان باید روابطی حسنه و خوب باشد، اما هیچ کسی نباید نظر و موضع خود را بر ما تحمیل کند، ما در امور فلسطین صاحب نظر و تصمیم گیرنده هستیم و تصمیمات مربوط به خود را اجرایی می کنیم و هیچ کسی بر ما سلطه ندارد".

ابومازن اظهار داشت:" ما باید به عنوان فلسطینی فکر کنیم، من در واشنگتن و یا مسکو فکر نمی کنم، نمی خواهم نام پایتخت یا کشوری را به زبان بیاورم، زیرا افرادی هست که در این پایتخت ها کار می کنند و درآن جا کسب درآمد می کنند و ممکنست این سخنان وضعیت آن ها را تحت تاثیر قرار دهد، ما می خواهیم که به عنوان افرادی فلسطینی تلاش کنیم، آیا خواهیم توانست؟!

215-9

پربیننده ترین خبرها