با وزیر خارجۀ احتمالی کلینتون آشنا شوید

با وزیر خارجۀ احتمالی کلینتون آشنا شوید
جمعه 7 آبان 1395 - 17:24

پایگاه آمریکایی پولیتیکو نوشت که درصورت پیروزی هیلاری کلینتون درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جوزف بایدن شانس بیشتری برای تصدی وزارت امور خارجه آمریکا خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، "پولیتیکو"، کلینتون یا معاونان او تاکنون این پیشنهاد را به بایدن، که دو دوره معاون باراک اوباما بوده است، ارائه نکرده اند. آن ها درحال حاضر مشغول تهیه راهبردی با هدف متقاعد کردن معاون رئیس جمهور برای ماندن دردولت آمریکا به مدت چهار سال دیگر هستند.
این پایگاه افزود: "چیزی نمانده بود که بایدن دررقابت داخلی حزب دموکرات به عنوان رقیب کلینتون وارد انتخابات شود، ولی از آن زمان به بعد، وی از جمله کسانی بود که فعالیت زیادی درستاد انتخاباتی کلینتون درمناطق مختلف کشور داشت".
بایدن از جمله سیاستمداران باتجربه دموکرات است واحتمال می رود که درصورت پیروزی کلینتون درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تیم کلینتون بپیوندد. او دارای 44 سال سابقه خدمت است، از جمله 6 سال نماینده ایالت های مختلف در مجلس سنا بوده و به مدت 8 سال معاونت ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده داشته است. بایدن بیشتر بر روی مسائل دشوارتر درامور بین المللی مانند عراق و اوکراین متمرکز شده است.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها