تحولات امروز یمن ... از هلاکت فرماندۀ القاعده تا بمباران آوارگان جنگی

تحولات امروز یمن ... از هلاکت فرماندۀ القاعده تا بمباران آوارگان جنگی
جمعه 22 بهمن 1395 - 23:03

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند در تازه ترین عملیات خود ده ها نفر از مزدوران سعودی را از پا درآورند و شش خودروی آن ها را منهدم کنند.

العالم - یمن

خبرنگار العالم در یمن، به نقل از یک منبع نظامی، گزارش داد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در نبردهای شدید خود در شرق شهر المخا توانسته اند تاکنون ده ها نفر از مزدوران سعودی را از پا درآورند و شش خودروی آن ها را منهدم کنند.

این منبع نظامی افزود: در این نبردها دو خودروی مزدوران سعودی نیز به غنیمت گرفته شده است.

یک منبع نظامی دیگر نیز گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساعات گذشته توانستند با ایجاد کمین در شرق شهر المخا، محسن العولقی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی القاعده را به همراه ده ها نفر از مزدوران سعودی به هلاکت برسانند. همزمان دو مزدور سعودی نیز در ناحیه حریب در منطقه نهم یمن به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.

در همین حال جنگنده های سعودی دو بار به منطقه صرواح در استان مارب و چهار بار به مرکز نظامی الطلعه در منطقه نجران که در کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن است، حمله کردند.

جنگنده های سعودی همچنین آوارگان یمنی را در منطقه واقع بین ذباب و موزع در غرب استان تعز این کشور بمباران کردند. حمله جنگنده های سعودی به بخش الوازعیه یمن نیز به شهادت پنج نفر و زخمی شدن شمار دیگری منجر شد.

 15 نفر از اعضای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز در جریان تبادل اسرا با گروههای مسلح در دو استان الجوف و تعز آزاد شدند.

6

 

پربیننده ترین خبرها