معاون نماینده سوریه در سازمان ملل:

"اسرائیل" مجروحان جبهه النصره را درمان می کند

جمعه 5 خرداد 1396 - 10:51

معاون نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد رژیم صهیونیستی مجروحانی از تروریست های جبهه النصره در جنوب سوریه را درمان می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

منذر منذر در نشست شب گذشته شورای امنیت در واکنش به سخنان نماینده رژیم صهیونیستی که از درمان هزار و ششصد مجروح سوری در بیمارستان های این رژیم خبر داد، گفت: کسانی که نماینده اسرائیل از درمان آنها سخن می گوید، تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های مسلح تروریست هستند.

وبسایت المیادین به نقل از منذر منذر نوشت: بارها به شورای امنیت اعلام کرده ایم که اشغالگران اسرائیلی این افراد را در بیمارستان های خود درمان می کنند. نقش اسرائیل در بحران سوریه آشکار است و هیچ ابهامی درباره آن وجود ندارد. اسرائیل حمایت تدارکاتی از تروریست ها در جنوب سوریه دارد که گزارش های نیروهای اندوف (UNDOF) این مسئله را ثابت می کند.

نماینده سوریه با اشاره به حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از تروریست ها در سوریه افزود: اسرائیل در حالی سلاح در اختیار تروریست ها قرار می دهد که مدعی اهمیت داشتن سلامت شهروندان سوری برای این رژیم و درمان مجروحان شان است.

وی خاطر نشان کرد: هر زمان که فشارهای نظامی بر تروریست ها تشدید می شود، اسرائیل با حملات هوایی و توپخانه ای به نیروهای سوری که با تروریسم مبارزه می کنند، به یاری تروریست ها می شتابد.

پربیننده ترین خبرها