موفقيت ارتش سوريه در برقراري امنيت

موفقيت ارتش سوريه در برقراري امنيت
يکشنبه 9 مرداد 1390 - 14:19

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري با تکذيب خبر خبرگزاري رويترز در باره کشته شدن 9 نفر در حماه ?از موفقيت ارتش در پايان دادن به ناامني هاي بسياري از مناطق سوريه خبر داد.

احمد صوان يکشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم اظهار داشت: گروه هاي مسلح در سوریه همواره در صدد حملات تروريستي و خرابکارانه هستند.

وی افزود: الظواهري رهبر القاعده با اظهارات خود هدفي جز تشديد وضعيت سوريه نداشت. اين گونه اظهارات از گروه هاي افراطي تروريستي صادر مي شود گروه هايي که هيچگاه از تخريب املاک عمومي و خصوصي و حمله به نهادهاي دولتي خصوصا مراکز نظامي و اماکن تجاري و درماني خودداري نمي کنند.

صوان گفت: گروه هاي مسلح حملات تروریستی خود را در برخي شهرها و استان ها خصوصا حماه ، حمص ، ديرالزور و البوکمال متمرکز کرده اند.
 
وي تصريح کرد: شهر حماه هم اکنون آرام است و تنها انفجار خط لوله انتقال نفت عراق به بانياس در منطقه تلکلخ و انحراف قطار حلب به دمشق از مسير خود از اتفافات صورت گرفته در اين شهر است.

صوان جلوگيري از ارعاب مردم و پايان دادن به درگيري ها ، خرابکاري ها و سوزاندن املاک عمومي و خصوصي را وظيفه ارتش و دولت دانست و گفت: ارتش، دولت و مردم مصمم به مقابله با اين گروه هاي مسلح تروريست هستند.
     
وي افزود: خبر کشته شدن 9 نفر در حماه که رويترز و برخي خبرگزاري ها منتشر کردند ، گمراه کننده و مبالغه آميز است و ما منتظر صدور بيانيه اي رسمي درباره درگيري هاي حماه هستيم.
 
صوان گفت: همه مردم سوريه از ارتش مي خواهند با گروه هاي مسلح افراطي مقابله کند و به ارعاب پايان دهد.
 
وي تصريح کرد: ارتش به وظايف خود که حفاظت از کشور و تأمين امنيت مردم و مايملک آنان است ، عمل مي کند . 

پربیننده ترین خبرها