حزب الله لبنان ادعاي دادگاه ويژه حريري را رد کرد

حزب الله لبنان ادعاي دادگاه ويژه حريري را رد کرد
شنبه 15 مرداد 1390 - 05:30

حزب‌الله لبنان با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: هيچ نماينده‌اي از حزب الله سند يا مدركي را در چارچوب تحقيق درباره ترور "رفيق حريري " نخست‌وزير اسبق لبنان به دفتر دادستان دادگاه بين المللي رسيدگي کننده به پرونده اين ترور تحويل نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، حزب الله در این بیانیه آورده است: هيچ نماينده‌اي از این حزب سند يا مدركي را در چارچوب تحقيق درباره ترور رفيق حريري نخست‌وزير اسبق لبنان به فردی در دفتر "دانيل بلمار" دادستان دادگاه بين المللي رسيدگي کننده به پرونده ترور حريري تحويل نداده است.

حزب‌الله در اين بيانيه افزود: درست است كه حزب‌الله چندين نسخه از سخنراني اخير "سيد حسن نصرالله " دبيركل حزب‌الله لبنان كه در آن مدارك و شواهدي بيان شده بود، به قاضي "سعيد ميرزا " دادستان كل لبنان ارائه كرده است اما اين امر نيز به درخواست شخص ميرزا صورت گرفته است.

در اين بيانيه آمده است: حزب‌الله آنچه كه در اين‌باره داشته است به نهاد قضايي لبنان تحويل داده است نه غير آن، زيرا موضع حزب الله درباره دادگاه بين‌المللي و ساير سازمان‌هاي ذيربط كاملا آشكار، شفاف و نهايي اعلام شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها