مجری سعودی: مجریان عملیات مسجد الاقصی، شهید نیستند! 

مجری سعودی: مجریان عملیات مسجد الاقصی، شهید نیستند! 
شنبه 24 تير 1396 - 15:05

مجری شبکه سعودی العربیه،  پس از آنکه مجریان عملیات اخیر مسجد الاقصی را شهید خواند، بلافاصله گفته های خود را بر اساس سیاستهای این شبکه تغییر داد و آنان را کشته نامید. 

العالم - عربستان
مجری شبکه سعودی العربیه در بخش خبری صبح گفت: "3 فلسطینی در مسجد الاقصی شهید شدند"، اما وی بلافاصله پس از آن با تغییر این جمله مطابق با سیاستهای سعودی ادامه داد: "3 فلسطینی کشته شدند".
کاربران شبکه های اجتماعی با انتقاد از سیاست این شبکه سعودی، تأکید کردند که مشاهده چنین مسائلی از العربیه به عنوان یک شبکه عربستانی عجیب نیست، زیرا موضع این کشور درباره فلسطین همین است؛ به ویژه آنکه اخیرا خبرهایی درخصوص نزدیک شدن روابط عربستان و رژیم اسرائیل منتشر شده است. 
"عبدالله الشایجی" کارشناس کویتی در تویتر خود نوشت: این اقدام راویه العلمی (مجری شبکه العربیه) من را به یاد اقدام همکارش نیکول تنوری انداخت که سال قبل هنگام خواندن خبر کودتا در ترکیه خدا را شکر کرد، اما پس از آن صحبتهای خودش را تصحیح کرد.
"محمد الاخرس" هم در تویتر خود تأکید کرد، از نظر تفکر آل سعود نظامیان این کشور که در یمن ازپا در می آیند شهید هستند، ولی مجاهدانی که در مسجد الاقصی جانفشانی می کنند، کشته به حساب می آیند، نه شهید. 
 

پربیننده ترین خبرها