دمشق به چه کشورهایی اجازه حضور در مرحله بازسازی سوریه می دهد؟

دمشق به چه کشورهایی اجازه حضور در مرحله بازسازی سوریه می دهد؟
شنبه 18 شهريور 1396 - 22:16

دولت سوریه امروز شنبه، از طرح ها و اعلام آمادگی کشورها و نهادهایی که در تجاوز علیه این کشور دخالتی نداشتند و رویکرد روشنی را در مبارزه با تروریسم اتخاذ کردند، برای بازسازی این کشور استقبال کرد.

العالم - سوریه

خبرگزاری "سانا" به نقل از یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در این باره گزارش کرد: جمهوری عربی سوریه، که همواره به برقراری روابط خوب و سازنده با کشورهای جهان علاقه مند بوده است، از ابتکار عمل دولت ها و گروهها برای کمک به بازسازی این کشور استقبال می کند. کسانی که در تجاوز به سوریه دخالتی نداشتند و رویکرد روشن و صریحی در برابر تروریسم اتخاذ کردند.

این منبع به نقل از دولت سوریه، "بر آمادگی کشورش برای ادامه همکاری با سازمان های مختلف بین المللی و نهاد های مرتبط با امور بشردوستانه، در ارائه انواع کمک ها به قربانیان جنایات تروریستی در سوریه تاکید کرد.

این منبع تصریح کرد: سوریه معتقد است که لغو اقدامات قهری یکجانبه و ناعادلانه و غیر قانونی توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه این کشور که تاثیراتی منفی بر روند زندگی شهروندان و امرار معاش آن ها داشته است، می تواند عاملی تاثیرگذار برای آغاز کامل روند بازسازی این کشور باشد.

221

پربیننده ترین خبرها