کدام کشورها می توانند جهان را با خاک یکسان کنند؟ + فیلم

شنبه 15 مهر 1396 - 19:39

آمریکا بیش از 6 هزار هشتصد بمب اتمی دارد! آماری از سایر دارندگان بمب اتمی را در این خبر مشاهده کنید.

العالم - گوناگون

ترامپ ۲۰ مهر سیاست خود درباره برجام را اعلام می‌کند، بسیاری در تایید اینباره ترامپ تردید کرده اند، اگر در اروپا و یا آمریکا از مردم بپرسید توافق هسته ای یا برجام چیست معدود افرادی که از آن اطلاع دارند می گویند محدود کردن ایران برای دستیابی به بمب هسته ای! 

خارج از تمام مفاد برجام، برای طرف غربی دستیابی به این مهم یک افتخار محسوب می شود، این در حالی است که ایران بارها اعلام کرده است که به هیچ عنوان تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای نخواهد کرد.

اما نکته جالب اینجاست که آمریکا تنها کشوری در دنیاست که از بمب هسته ای استفاده کرده است و حالا باید تعهد ایران را تایید یا رد کند!

در مقاله ای که سایت Information is Beautiful منتشر کرده، با یک محاسبه ساده و البته با تکیه به آماری دقیق و رسمی می گوید یک میلیون کلاهک هسته ای برای نابودی کل جهان نیاز هست، امروز کشوری این تعداد کلاهک را ندارد!

روسیه بیش از 7 هزار کلاهک و آمریکا 6800 کلاهک هسته ای دارد، این دو کشور امروز توانایی وارد کردن بیشترین آسیب به بشریت را دارند و شاید لازم است مجددا یادآوری کنیم آمریکا یکبار شانس خود را در استفاده از بمب هسته ای امتحان کرده است.

کلاهکی که آمریکا در هیروشیما تست کرد از نوع little boy بود کلاهک های امروز آمریکا از نوع B83 است با قدرت تخریبی باور نکردنی!

فرانسه کشوری که در ذهن بسیاری مهد صلح است، این کشور 300 کلاهک هسته ای دارد!

چین 260، انگلیس 215، پاکستان 130، هند 120 ، رژیم صهیونیستی 80 و کره شمالی 10 کلاهک هسته ای دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها