سناتور آمریکایی: فشار بر روسیه افزایش یابد

سناتور آمریکایی: فشار بر روسیه افزایش یابد
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 23:54

سناتور جمهوریخواه آمریکایی افزایش فشار و تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

العالم - آمریکا

شبکه تلویزیونی سی ان ان درباره ادعای بکارگرفته شدن تسلیحات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه با  سناتور سوزان کالین عضو کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا گفتگویی زنده انجام داد.

سوزان کالین در پاسخ به این پرسش که آیا از پاسخ نظامی آمریکا درسوریه حمایت می کند یا خیر؛ مدعی شد: این حمله که با تسلیحات شیمیایی صورت گرفت براساس معاهدات بین المللی ممنوع است، این حمله واقعا وحشتناک است. همانطور که تصاویر شبکه شما  نشان می دهد هدف این حمله غیرنظامیان در سوریه بودند. آخرین باری که حمله شیمیایی در سوریه صورت گرفته بود رئیس جمهور آمریکا در واکنش به آن، اقدام به یک حمله هدفمند کرد تا برخی از تاسیساتی را از بین ببرد که در حمله نقش داشتند (پایگاه شعیرات). شاید هم این بار رئیس جمهور آمریکا اقدام مشابهی بکند. بسیار اهمیت دارد که رئیس جمهور آمریکا فشار و تحریم ها علیه دولت روسیه را شدت بخشد چون اگر حمایت روسیه وجود نداشت، بشار اسد هم دیگر  در راس کار نبود.

این سناتور جمهوریخواه آمریکایی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ در هفته گذشته درباره خروج نظامیان آمریکایی از سوریه و تاثیر آن بر حمله شیمیایی مورد ادعا گفت: فکر نمی کنم که سخنان رئیس جمهورآمریکا چنین تاثیری داشته باشد. با توجه به اتفاقی که افتاده است رئیس جمهور باید برنامه های خود در مورد خروج زودهنگام از سوریه را مورد تجدید نظر قرار دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها