جنایت آل خلیفه ضد محکومان به اعدام

جنایت آل خلیفه ضد محکومان به اعدام
يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 - 18:45

خبرگزاری بحرین گزارش داد که محکومین به اعدام در این کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان از انجام شعائر دینی منع شده اند.

العالم بحرین

خبرگزاری بحرین به نقل از منابع حقوقی در این کشور گزارش داد که محکومین به اعدام در سلول انفرادی زندان جو از ابتدای ماه مبارک رمضان در معرض شکنجه های روحی قرار دارند.

این خبرگزاری افزود که یکی از افراد نیروهای مزدور آل خلیفه به نام حسین شفت الحروبی که یمنی الاصل است محکومین را تهدید کرده که حق قرائت قرآن را ندارند و آنان را از ادای فرایض مذهبی مانند دعا و نماز منع کرده و به عمد افطار آنان را دیر می دهد و عمدتا مانع خوب آنان می شود.    

این مزدور یمنی که یکی از شیفت های زندان به عهده وی است وعده داده در صورت اصرار محکومین به اعدام به انجام شعائر دینی در این ماه مبارک "مجازات های سنگینی" ضد آنان اعمال خواهد نمود.    

گزارش های منتشره توسط سازمان های مدافع حقوق بشر همراه با شهادت های زندانیان بحرینی و خانواده های آنان حاکیست که مسئولین زندانهای آل خلیفه حقوق زندانیان را به طور گسترده نقض می نمایند که هدف از آن انتقام است که شامل محرومیت از معالجه و حقوق انسانی اساسی درباره بهداشت و غذای مناسب است و شامل نقض حق زندانی در زمینه ادای فرایض دینی می باشد خصوصا که مسئولین نهادهای آل خلیفه و پرسنل آن عمدتا طایفه گرا بوده و پرسنل زندان های آل خلیفه، بیشتر ، مزدوران خارجی هستند.

206

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها