گزارش العالم از برنامه تروریستها برای تخریب اماکن مقدس؛

تروریستها به مزار حضرت سکینه (س) هم رحم نکردند + ویدیو

تروریستها به مزار حضرت سکینه (س) هم رحم نکردند + ویدیو
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 06:51

گروههاي تروريستي و مسلح که نام اسلام را يدک مي کشند، حمله به اماكن مقدس و زيارتگاه‌هاي سوريه را در دستور كار خود قرار داده اند.

خبرنگار شبكه العالم در سوريه گزارش داد: گروه‌هاي تروريست حتي به اماكن مقدس حمله می کنند .. يكي از اين اماكن مزار امامزاده محسن فرزند امام حسين (ع) در محله "المشهد" در "حلب" است .. تروریست‌ها با تخريب بخش‌هایی از این مکان، شماری از تک تیراندازها را بالاي آن مستقر کرده بودند.

تروريست ها همچنين به مرقد حضرت "سكينه" دختر امام علي (ع) یورش برده تا كنترل منطقه را به دست بگیرند؛ آنها پس از ورود به داخل اين مرقد و تخريب بخش هايي از آن تلاش كردند تا كنترل آن را به دست بگيرند. اما با ورود ارتش سوريه به آن منطقه، تروريست ها فرار كردند.

"علي احمد" خادم حرم حضرت "سكينه" (س) در اين باره به خبرنگار العالم گفت: 35 نفر از افراد مسلح اين مكان را محاصره كرده بودند و تلاش مي كردند تا آن را به كنترل خود دربياورند.

وي افزود: در حال حاضر چندين خانواده كه به خاطر اقدامات تروريست ها آواره شده اند، به اين مکان مقدس پناه آورده اند و در طبقه پايين اين مزار سكونت دارند.

خبرنگار العالم در ادامه، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه اکنون در حال حمایت از آوارگان مستقر در اين مكان مقدس هستند، تا پس از پاكسازي کامل منطقه از عناصر مسلح بتوانند به منازلشان بازگردند.

خبرنگار العالم تأكيد كرد: افراد مسلح علاوه بر حمله به مساجد و تخريب چند كليسا، بارها تهديد كرده‌اند كه حرم حضرت رقيه (س) و مرقد حضرت زينب (س) را تخريب خواهند كرد. گروههاي مسلح با پرتاب خمپاره و تلاش براي بمب گذاري درصدد بودند تا اين هدف شوم خود را عملي كنند، و اين مراقد و بارگاهها نيز بارها آسيب ديدند.

گروههاي مسلح با اين اقدام و تبليغات فرقه اي به دنبال فتنه انگيزي بین مسلمانان هستند، تا بدين وسيله به منافع غربي ها خدمتي كرده باشند؛  غرب با بهره گيري از گروههاي افراطي كه نام اسلام را يدك مي كشند، در پي عملي كردن اين توطئه ها است.

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها