شرکت نظامی اسرائیلی، کارخانه تسلیحات‌سازی در فیلیپین تاسیس می‌کند

شرکت نظامی اسرائیلی، کارخانه تسلیحات‌سازی در فیلیپین تاسیس می‌کند
دوشنبه 26 شهريور 1397 - 12:38

یک کمپانی نظامی صهیونیستی بعد از عقد قرارداد با همتای فیلیپینی خود، قصد دارد کارخانه ساخت سلاح در این کشور ایجاد کند که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

العالم - آسیا

بعد از امضای چند قرارداد نظامی بین رئیس‌جمهور فیلیپین با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، یک شرکت تسلیحاتی اسرائیلی از تصمیم خود برای تاسیس یک کارخانه در فیلیپین خبر داد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» شرکت اسرائیلی «سامانه‌های امنیتی پیشرفته سیلور شَدو» (SSASS) قراردادی با شرکت فیلیپینی «رایو الومینار» جهت ایجاد یک کارخانه تسلیحات‌سازی در این کشور امضا کرده که تا سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

شرکت اسرائیلی طرف قرارداد متعهد شده که سرمایه اولیه‌ای به مبلغ 50 میلیون دلار به این پروژه تزریق کرده و همچنین حداقل 160 پرسنل فیلیپینی را برای اشتغال در این کارخانه جذب و آموزش دهد.

رژیم صهیونیستی و دولت فیلیپین روابط امنیتی نزدیکی دارند. صنایع نظامی این رژیم طی سال‌های اخیر مقادیر زیادی تسلیحات به ارتش فیلیپیت فروخته است. به‌گونه که «رودریگو دوترته» رئیس‌جمهور فیلیپین گفته بود این رژیم بهترین تامین‌کننده سلاح برای کشورش است.

در جریان سفر دوترته به فلسطین اشغالی نیز بیش از 20 قرارداد (نظامی-امنیتی) با ارزش حدود 83 میلیون دلار بین این دو امضا شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها