بازی سرنوشت اوباما – رامنی؛ امروز

بازی سرنوشت اوباما – رامنی؛ امروز
سه شنبه 16 آبان 1391 - 04:22

در آخرين روز رقابت انتخابات رياست جمهوري آمريکا، ميت رامني و باراک اوباما در چندين گردهمايي انتخاباتي در ايالت هاي سرنوشت ساز بشدت به يکديگر تاختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع خبری؛ اوباما و رامنی که تلاش دارند با استفاده از اتهام زنی و حملات لفظی به یکدیگر تعداد آرای خود را افزایش دهند در چندین گردهمایی بزرگ انتخاباتی در ایالت های سرنوشت ساز حاضر شده و از مردم این ایالت ها خواستند فردا به آن ها رای دهند.

اوباما که دیروز برای چندمین بار در ایالت اوهایو حضور می‌یافت؛ دستاوردهای خود را در سیاست خارجی بر شمرد و گفت: ما بن لادن را کشتیم و به دو جنگ در افغانستان و عراق پایان دادیم.

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که هدف اصلی وی کمک به طبقه متوسط آمریکاست و افزود: انتخابات سه شنبه انتخاب میان دو مسیر متفاوت است؛ انتخابی بین نابودی اقتصاد ما و ایجاد اقتصادی قوی در راستای منافع طبقه متوسط.

اوباما روز دوشنبه غیر از اوهایو در چندین گردهمایی انتخاباتی دیگر در ایالت یسکانسین و آیوا شرکت کرد.

میت رامنی نامزد جمهوریخواهان نیز در سخنانی مشابه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را گزینش میان دو دیدگاه دانست و خطاب به طرفدارانش گفت: تنها یک گام برای رسیدن به کاخ سفید فاصله داریم.

وی تاکید کرد: اگر به پیشرفت آمریکا باور دارید و از این وضعیت خسته شده اید، به تغییر واقعی رای دهید. تور انتخاباتی روز دوشنبه میت رامنی شامل ایالت های فلوریدا، ویرجینیا، اوهایو و نیوهمشایر می شد.

همزمان معاونان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق این کشور نیز در گردهمایی های انتخاباتی دیگر حاضر شده و به نفع نامزدهای خود به تبلیغ پرداختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها