فرار صهيونيست ها به شمال سرزمين هاي اشغالي

فرار صهيونيست ها به شمال سرزمين هاي اشغالي
پنج‌شنبه 25 آبان 1391 - 08:07

العالم - به دنبال تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه كه واكنش شديد گروههاي فلسطيني را به دنبال داشت ، صهيونيست هاي ساكن جنوب سرزمين هاي اشغالي فرار گسترده به سمت شمال را آغاز كرده اند.

به گزارش پايگاه ا طلاع رساني شبكه العالم ، منابع فلسطيني روز پنجشنبه اعلام كردند كه شليك موشك هاي گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين " حماس " ، موجي از وحشت و نگراني در صهيونيست ها ايجاد كرده و آنان را ناگزير به ترك مناطق اشغالي در جنوب و عزمت به بخش هاي شمالي فلسطين اشغالي كرده است.
درهمين حال منابع فلسطيني گزار ش كردند ، موشك هاي گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي "حماس" براي اولين بار از زمان اشغال فلسطين توسط رژيم صهيونيستي به شهر تل آويو رسيد و اين گردان ها مسئوليت شليك يك فروند موشك دست ساز به سمت تل آويو راس ساعت 11:57 چهارشنبه شب گذشته را بر عهده گرفت و در عين حال، وعده عمليات هاي بزرگتر را داد.
گردان هاي قسام طي بيانيه اي،  خاطر نشان كرد كه اين عمليات واكنش اوليه به جنايت هاي رژيم صهيونيستي در كشته و زخمي كردن دهها فلسطيني و در راس آنها ترور احمد الجعبري فرمانده اين گردان ها صورت مي گيرد.
در ادامه اين بيانيه آمده است كه گردان هاي قسام با خود عهد كرده است كه زندگي صهيونيست ها را به جهنم تبديل كند و آنها را از اقدام خود در ترور الجعبري پشيمان كند. روزهاي آينده صدق اين وعده قسام را ثابت خواهد كرد.

درهمین حال از فلسطین اشغالی گزارش می رسد که حمله موشکی نیروهای مقاومت به «اسدود» و «کریات ملاخی» دست‌کم 3 کشته و 5 زخمی به همراه داشته است.

 حمله موشکی نیروهای مقاومت به شهر صهیونیست‌نشین «کریات ملاحی» در جنوب فلسطین اشغالی، نیز یک کشته و 3 زخمی به همراه داشته است.

هجوم رژیم اشغالگر به نوار غزه  از عصر روز چهارشنبه آغاز شد و حملات هوایی این رژیم تاکنون 12 فلسطینی را شهید کرده است.

اسرائیل از عصر روز چهارشنبه تاکنون بیش از 60 بار غزه را آماج حملات خود قرار داد.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی بیش از 100 بار شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داده است و تنها دیروز یک صهیونیست کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها