شهادت شهروند بحرینی با گاز سمی

شهادت شهروند بحرینی با گاز سمی
سه شنبه 27 اسفند 1392 - 12:21

یک شهروند بحرینی به نام "جواد سلمان الحاوی" به علت استنشاق گاز سمی شهید شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14  فوریه بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: شلیک گاز سمی از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه در جزیره ستره برای متفرق کردن تظاهرکنندگان بی دفاع، به شهادت جواد سلمان الحاوی 49 ساله منجر شد. 
حمله به مناطق مسکونی و شلیک گسترده گازهای سمی برای ایجاد رعب و وحشت، به مسأله ای روزمره در بحرین تبدیل شده است. این درحالی است که طبق قوانین بین المللی، استفاده از این نوع گازها در مناطق مسکونی و شلیک مستقیم آنها به انسانها ممنوع است. از آغاز انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین در 14 فوریه 2011، بیش از 140 شهروند بحرینی به دست عوامل رژیم آل خلیفه شهید شده اند .

نیروهای رژیم ل خلیفه همچنین دیروز در منطقه العکر و دیگر مناطق بحرین به منازل مردم هجوم بردند، و با ایجاد ایست های بازرسی در خیابان های اصلی و ورودی های مناطق مسکونی، رفت و آمد شهروندان را زیر نظر گرفتند.

مردم بحرین دیروز به درخواست ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در بسیاری از مناطق تظاهرات کردند. آنها در شعارهای خود با محکوم کردن حضور اشغالگران عربستانی در کشورشان، خواستار پایان رژیم دیکتاتوری آل خلیفه ، مجازات عوامل جنایتکار این رژیم و آزادی زندانیان سیاسی شدند . 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها