توصیه مهم جنبش جهاد اسلامی به رسانه‌ها

توصیه مهم جنبش جهاد اسلامی به رسانه‌ها
يکشنبه 4 خرداد 1393 - 12:48

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسؤولیت امروز رسانه های جهان اسلام بازگرداندن فلسطین به جایگاه طبیعی خود و اعتبار بخشی دوباره آن است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم رمضان عبدالله شلح روز یکشنبه در افتتاحیه هفتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و جشنواره اتحاد در تهران؛ از جانبداری و حمایت این اتحادیه از مسأله فلسطین قدردانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: این اجلاس همزمان با ظهور پدیده‌ای در رسانه‌های عربی و اسلامی است؛ متاسفانه این پدیده همان بی توجهی و یا تلاش برای نپرداختن به مسأله فلسطین است.
عبدالله شلح تأکید کرد: جانبداری و حمایت از مسأله فلسطین به معنای جانبداری و حمایت از بزرگترین مظلومیت تاریخ است و این کار حمایت از مسأله‌ای است که دستاوردهای بسیاری به همراه داشته.
وی تصریح کرد: کنفرانس مادرید در راستای مدفون کردن مسأله فلسطین بود و پیام کنفرانس مادرید همان تسلیم شدن است و اخراج فلسطینی‌ها از سرزمین خود است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: تلاش برای نپرداختن به مسأله فلسطین در رسانه ها از طریق ماشین تبلیغاتی جهانی است، که تلاش می شود مسأله دیگری را جایگزین فلسطین کند.
وی افزود: آنها می خواهند فتنه طایفه‌ای را جایگزین مسأله فلسطین کنند، و ما امروز در دورانی قرار داریم که تلاش می شود دیدگاه صهیونیستی بر ما تحمیل شود، و ما مجبور شویم مسأله فلسطین را نادیده بگیریم.
عبدالله شلح گفت: مسؤولیت امروز رسانه ها همان بازگرداندن فلسطین به جایگاه طبیعی خود و اعتبار بخشی دوباره به فلسطین است.
وی تاکید کرد: راهی برای بازگشت به فلسطین به جز راه آزاد سازی سرزمین نیست و از طریق مذاکرات نمی توان به این هدف دست یافت. مسأله فلسطین یک حقیقت است و پیروز خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها