ادامه پیشروی ارتش سوریه در استان حلب + ویدیو

شنبه 14 تير 1393 - 23:08

نيروهاي ارتش سوريه پس از پاكسازي شهرك صنعتي "شیخ نجار" در حومه حلب،منطقه "المعبديه"را تحت کنترل خود درآوردند.

به گزارش خبرنگار العالم از سوريه، نيروهاي ارتش سوريه به پيشروي خود به سمت روستاي "كفير صغير" و "تل الشعير" در نزديك شهرك صنعتي و زندان مركزي در شمال شهر حلب ادامه دادند.

بر اساس اين گزارش، نيروهاي يگان ويژه ارتش سوريه با پيشروي از سه محور، گروه هاي مسلح را در داخل شهرك صنعتي شيخ نجار در شرق شهر حلب غافلگير كردند.

يك سرباز سوري درگفتگو با خبرنگار العالم، گفت: نيروهاي ارتش سوريه به پاكسازي كامل شهرك صنعتي از عناصر مسلح اقدام كردند و و ارتش درحال پيشروي براي پاكسازي همه مناطق شهر حلب از لوث وجود تروريست هاست.

درگيري هاي ارتش سوريه با عناصر گروه هاي مسلح ، ويراني هاي زيادي را به بار آورده است و نيروهاي ارتش سوريه در درگيري هاي خود با عناصر مسلح، مقاديري از تسلیحات آنها را توقيف كردند و انبارهای اسلحه آنها را از به كنترل خود دراوردند.

يك نظامی ارتش سوریه به خبرنگار العالم، گفت: اهميت شهرك شيخ نجار از اين جهت است كه به طور مستقيم بر زندان مركزي حلب مشرف است و عناصر مسلح از زيرساخت هاي موجود در آن اعم به عنوان ابزاری براي قتل شهروندان سوري و نيروهاي ارتش سوريه بهره برداري مي کردند.

تصرف شهرك صنعتي شيخ نجار كه داراي موقعيت استراتژيك مهمي است، درچارچوب تامين امنيت شرق و شمال شهر حلب به شمار مي آيند و بنا به اعلام يك منبع عاليرتبه ارتش سوريه، 70 درصد از عمليات محاصره اطراف شهر حلب اجرا شده است.

" ربيع كلاوندي" خبرنگار العالم در سوريه گفت: نيروهاي ارتش سوريه به پيروزي جديد و داراي بعد استراتژيك مهمی در سلطه بر شهرك صنعتي شيخ نجار در حومه شرقي شهر حلب دست يافتند.

به گفته وي، نگاه ارتش اكنون به ميدان "الجندول" و منطقه "الكاستلو" و "الليرمون" است تا به واسطه آن، آخرين نقطه ارتباط و ارسال كمك به عناصر مسلح مستقر در داخل شهر حلب قطع شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها